Wybierz samochód by wybrać Drążek wspornik stabilizator
Łącznik stabilizatora tylne i przednie w naszym sklepie online
Części samochodowe takie jak stabilizator zawieszenia, zwany również drążkiem łączącym lub stabilizatorem, są wbudowane w obudowę koła i służą do stabilizacji nadwozia lub transmisji z podwoziem. W zależności od rodzaju pojazdu, będzie zainstalowanych do 4 stabilizatorów zawieszenia, 2 na przednich i dwa na tylnych kołach. Bez tych części samochodowych pojazd trząsłby się w szybkich zakrętach, obracał i tracił stabilność. Konsekwencje są dobrze znane, dzięki testowi łosia.
BudowaU niektórych producentów, stabilizator zawieszenia łączy podpórki do napędem. Stabilizator zawieszenia ma od 15 do 20 cm długości, posiada łożyska z gumowymi wkładkami na obydwu końcach, jako połączenia śrub. U innych producentów może to też być odlewane aluminium. Osie śrubowe mogą być skręcone pod kątem 90 stopni samych względem siebie.
Symptomy zużycia i wadyTe rodzaje części zużywają się, ponieważ gumowe łożysko może się z czasem wysunąć. Uszkodzony stabilizator zawieszenia można rozpoznać, gdy pojazd będzie szarpać podczas zmiany obciążenia lub gdy płynne przejścia nie są już możliwe. Często silnik nagle szarpie podczas pracy, jeśli odejmiesz gazu a część jest uszkodzona.
Uszkodzony stabilizator zawieszenia można także usłyszeć, gdy łomocze. Często dowiesz się o tej usterce dopiero podczas przeglądu technicznego.
Wymiana stabilizatora zawieszenia na własną rękęMożesz wymienić sam takie części samochodowe, jak stabilizator zawieszenia. Wystarczy odrobina umiejętności i odpowiednie narzędzia. Podnosimy samochód, zdejmujemy koło i wymieniamy wadliwą część.
Możesz znaleźć części zamienne, takie jak stabilizatory zawieszenia w naszym sklepie internetowym.
Więcej części zamiennych z tej kategorii Zawieszenie, wahacze
- Strona zabudowy: Oś przednia
- Drążek / rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Wymagana ilość: 2
- Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach
- Drążek / rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z nakrętkami
- Zamiana tylko w parach
- Materiał korpusu: Stal
- Strona zabudowy: Oś przednia, z obu stron
- Drążek / rozpórka: Drążek wahadłowy
- Długość [mm]: 335
- Rozmiar gwintu 1: M12x1,5
- Rozmiar gwintu 2: M12x1,5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dodatkami
- rura Ø [mm]: 10
- Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach
- Drążek / rozpórka: Drążek wahadłowy
- Materiał: Stal
- Ciężar [kg]: 0,435
- Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach
- Drążek / rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Długość [mm]: 74
- Gwint zewn. 2 [mm]: M8x1,25
- Ciężar [kg]: 0,11
- Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach
- Drążek / rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Długość [mm]: 240
- Drążek / rozpórka: Drążek wahadłowy
- Długość [mm]: 336
- Materiał: Stal
- Wymiar gwintu: MM12X1.5 RHT
- Ciężar [kg]: 0,49
- Średnica [mm]: 8
- Strona zabudowy: Oś przednia, z obu stron
- Drążek / rozpórka: Drążek wahadłowy
- Długość [mm]: 320
- Materiał: Stal
- Wymiar gwintu: M12x1,75 M12x1,75
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dodatkami
- Strona zabudowy: Oś przednia
- Drążek / rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Długość [mm]: 300
- Wymiar gwintu: M12x1,5/M12x1,5
- Dynamika hamowania/jazdy: dla pojazdów bez elektronicznej regulacji dynamiki jazdy
- Drążek / rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Długość [mm]: 335
- Wymiar gwintu: M10x1.5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dodatkami
- rura Ø [mm]: 10
- Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach
- Drążek / rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Długość [mm]: 335
- Rozmiar gwintu 1: M12X1.5
- Rozmiar gwintu 2: M12X1.5
- Rodzaj gwintu: z bieżnikiem prawostronnym
- średnica 3 [mm]: 10
- Rodzaj połączenia: Pojemnik
- Długość opakowania [cm]: 41,5
- Szerokość opakowania [cm]: 11
- Wysokość opakowania [cm]: 8
- Strona zabudowy: z przodu
- Drążek / rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Długość [mm]: 335
- Materiał: Stal
- Wymiar gwintu: M10x1.5
- rura Ø [mm]: 10
- Drążek / rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Wymagana ilość: 2
- Ciężar [kg]: 0,600
- Długość opakowania [cm]: 41
- Szerokość opakowania [cm]: 10
- Wysokość opakowania [cm]: 7
- Strona zabudowy: os przednia, z prawej, oż przednia, z lewej
- Drążek / rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Długość [mm]: 287
- Materiał: Stal
- Rozmiar gwintu 1: M10x1,5
- Rozmiar gwintu 2: M10x1,5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z gniazdem na klucz
- Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach
- Drążek / rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Długość [mm]: 331,25
- Rozmiar gwintu 1: M10X1.5
- Rozmiar gwintu 2: M12X1.75
- Rodzaj gwintu: z bieżnikiem prawostronnym
- średnica 3 [mm]: 10
- średnica 1 [mm]: 18
- średnica 2 [mm]: 18
- Materiał korpusu: Stal
- informacja uzupełniająca: febi Plus
- Strona zabudowy: oż przednia, z lewej, os przednia, z prawej
- Drążek / rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Długość [mm]: 335
- Materiał: Stal
- Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5
- Długość gwintu [mm]: 26,5
- Ciężar [kg]: 0,45
- rura Ø [mm]: 10
- dla numeru OE: 1K0 411 315 R
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z nakrętką
- Strona zabudowy: oż przednia, z lewej, os przednia, z prawej
- Drążek / rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Długość [mm]: 249
- Rozmiar gwintu 1: M10x1,25
- Rozmiar gwintu 2: M10x1,25
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z gniazdem na klucz