Miska olejowa skrzyni biegów AUDI A4 B8 Avant (8K5) 1.8 TFSI quattro 160 KM benzyna
STARK Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów ze śrubą spustową oleju, bez uszczelki miski olejowej
Artykuł №: SKOIP-1690029
- Materiał miski olejowej: blacha stalowa
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze śrubą spustową oleju
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez uszczelki miski olejowej
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 5-biegowa
- Warunki: nowy
RIDEX Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów ze śrubą spustową oleju, bez uszczelki miski olejowej
Artykuł №: 3105O0030
- Materiał miski olejowej: blacha stalowa
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze śrubą spustową oleju
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez uszczelki miski olejowej
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 5-biegowa
- Warunki: nowy
METZGER Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów ze śrubą spustową oleju, bez uszczelki miski olejowej
Artykuł №: 7990004
- Materiał miski olejowej: blacha stalowa
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze śrubą spustową oleju
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez uszczelki miski olejowej
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 5-biegowa
- Warunki: nowy
NTY Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów ze śrubą spustową oleju, bez uszczelnienia, bez uszczelki miski olejowej
Artykuł №: BMO-VW-028
- Długość [mm]: 310
- Szerokość [mm]: 467
- Wysokość [mm]: 55
- Sekcja: część dolna
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze śrubą spustową oleju, bez uszczelnienia
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez uszczelki miski olejowej
- Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
- Przestrzegać ilości napełnienia systemu
- Numer seryjny: BMO-VW-028
- Warunki: nowy
AUTOMEGA Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów ze śrubą spustową oleju, bez uszczelki miski olejowej
Artykuł №: 130062710
- Materiał miski olejowej: blacha stalowa
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze śrubą spustową oleju
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez uszczelki miski olejowej
- dla numeru OE: 01V321359B
- Warunki: nowy
VAICO Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów ze śrubą spustową oleju, bez uszczelnienia, z pierścieniem uszczelniającym, bez uszczelki miski olejowej, Oryginalna jakożż VAICO
Artykuł №: V10-3496
- Szerokość [mm]: 467,0
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze śrubą spustową oleju, bez uszczelnienia
- Powierzchnia: pokryty proszkowo
- Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
- Wysokość [mm]: 55
- Materiał miski olejowej: blacha stalowa
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 5-biegowa
- Długość [mm]: 310
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym, bez uszczelki miski olejowej
- Przestrzegać ilości napełnienia systemu
- Sekcja: część dolna
- Ciężar [kg]: 2,2582
- informacja uzupełniająca: Oryginalna jakożż VAICO
- Szerokość opakowania [cm]: 21,5
- Wysokość opakowania [cm]: 32,5
- Głębokość opakowania [cm]: 46,5
- Warunki: nowy
BOGAP Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów z uszczelnieniami
Artykuł №: A2125100
- Długość [mm]: 405
- Szerokość [mm]: 375
- Wysokość [mm]: 34
- Ciężar [kg]: 1,66
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami
- Materiał miski olejowej: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
- Warunki: nowy
FEBI BILSTEIN Korek spustowy oleju, miska olejowa bez pierścienia uszczelniającego
Artykuł №: 37585
- Długość [mm]: 18
- Rozmiar klucza: 10
- Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez pierścienia uszczelniającego
- Długość gwintu [mm]: 11,5
- Materiał: Stal
- Powierzchnia: ocynkowany
- Ciężar [kg]: 0,05
- Średnica [mm]: 27
- Wymiar gwintu zewnętrznego: M22 x 1,5
- Długość żruby pod główką [mm]: 15
- Warunki: nowy
FEBI BILSTEIN Korek spustowy oleju, miska olejowa bez pierścienia uszczelniającego
Artykuł №: 194734
- Długość [mm]: 18
- Rozmiar klucza: 10
- Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez pierścienia uszczelniającego
- Długość gwintu [mm]: 11,5
- Materiał: Stal
- Powierzchnia: ocynkowany
- Ciężar [kg]: 0,05
- Średnica [mm]: 27
- Wymiar gwintu zewnętrznego: M22 x 1,5
- Długość żruby pod główką [mm]: 15
- Warunki: nowy
TOPRAN Korek spustowy oleju, miska olejowa M 22
Artykuł №: 119 701
- Wymiar gwintu: M 22
- Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny
- Skok gwintu [mm]: 1,5
- Materiał: Stal
- Powierzchnia: ocynkowany
- Długość żruby pod główką [mm]: 9,5
- Długość całkowita [mm]: 12,3
- Średnica [mm]: 27
- Wersja śruby/nakrętki: Łeb płaski
- Warunki: nowy
METZGER Śruba zamykająca, obudowa przekładni ORIGINAL ERSATZTEIL GREENPARTS
Artykuł №: 8030058
- Strona zabudowy: Miska olejowa, Głowica silnika, Skrzynia korbowa, Obudowa filtra oleju
- Materiał: Stal, Aluminium
- Wymiar gwintu: M10 x 1,0
- Długość [mm]: 11
- Długość żruby pod główką [mm]: 8,1
- Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny
- Rozmiar klucza: 5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
- Warunki: nowy
METZGER Śruba zamykająca, obudowa przekładni ORIGINAL ERSATZTEIL GREENPARTS
Artykuł №: 8030053
- Materiał: Stal
- Wymiar gwintu: M18x1,5
- Długość [mm]: 17,2
- Długość żruby pod główką [mm]: 12
- Długość gwintu [mm]: 9
- Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny
- Rozmiar klucza: 8
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
- Materiał uszczelnienia: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
- Warunki: nowy
METZGER Śruba zamykająca, obudowa przekładni GREENPARTS
Artykuł №: 8030060
- Materiał: Aluminium
- Wymiar gwintu: M22x1,5
- Długość [mm]: 15,2
- Długość gwintu [mm]: 11,2
- Kształt łba śruby / nakrętki: wewnętrzny Torx
- Rozmiar klucza: TX 60
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
- Warunki: nowy
FEBI BILSTEIN Śruba zamykająca, obudowa przekładni
Artykuł №: 100546
- Długość [mm]: 12
- Średnica [mm]: 15
- Wymiar gwintu zewnętrznego: M10 x 1
- Długość gwintu [mm]: 7
- Jakość/Klasa: 6.8
- Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny
- Materiał: Stal
- Powierzchnia: ocynkowany
- Długość żruby pod główką [mm]: 8
- Ciężar [kg]: 0,001
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
- Warunki: nowy
VAICO Śruba zamykająca, obudowa przekładni Original VAICO Qualität
Artykuł №: V10-5598
- Strona zabudowy: Miska olejowa
- Wymiar gwintu: M22
- Długość gwintu [mm]: 11
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
- Skok gwintu [mm]: 1,5
- Warunki: nowy
FEBI BILSTEIN Śruba zamykająca, obudowa przekładni
Artykuł №: 100547
- Długość [mm]: 12
- Średnica [mm]: 15
- Wymiar gwintu zewnętrznego: M10 x 1
- Długość gwintu [mm]: 7
- Jakość/Klasa: 6.8
- Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny
- Materiał: Stal
- Powierzchnia: ocynkowany
- Długość żruby pod główką [mm]: 8
- Ciężar [kg]: 0,001
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
- uwzględnić informację serwisową
- Warunki: nowy
SWAG Śruba zamykająca, obudowa przekładni
Artykuł №: 30 10 0546
- Długość [mm]: 12
- Średnica [mm]: 15
- Wymiar gwintu zewnętrznego: M10 x 1
- Długość gwintu [mm]: 7
- Jakość/Klasa: 6.8
- Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny
- Materiał: Stal
- Powierzchnia: ocynkowany
- Długość żruby pod główką [mm]: 8
- Ciężar [kg]: 0,001
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
- Warunki: nowy