Wyszukiwanie według samochodu

Zawieszenie silnika tylne i przednie w naszym sklepie online

Funkcja mocowania silnika

Przy odpalaniu, to znaczy przy zwalnianiu pedału sprzęgła oraz gdy zmienia się obciążenie przez ponownie dodanie gazu, moment obrotowy zostaje przełożony przez sprzęgło do silnika. Moment obrotowy musi zostać dodany, przykładowo przez ramiona reakcyjne nadwozia pojazdu przy użyciu różnych środków. Istotną jego część tworzy łożysko silnika. Nie tylko dźwiga ono ciężar silnika przy postoju, a również są obciążane podczas jazdy i przez ciśnienie. Mocowania silnika nazywane również łożyskami silnika, poza rejestrowaniem masy silnika, dodatkowo tłumią nawet przekazywanie drgań między silnikiem a nadwoziem. Ogólnie do mocowania silnika są gumowo-metalowe elementy (tak zwane silent bloki), jak również mocowania amortyzowane hydraulicznie (hydromocowania).

Drgania silnika spowodowane ciśnieniem

Przy zastosowaniu mocowania hydraulicznego ciśnienie , tworzące się płynie hydraulicznym górnej komory powoduje samoistne wibracje silnika tylko na gumowej membranie. Ich odkształcenia tłumią wibracje silnika. Podczas postoju samochodu powietrze może wydostawać się z mocowania hydraulicznego poprzez otwarty zawór elektromagnetycznego. Elektrozawór podczas jazdy zamyka się. Ciśnienie tworzące się w płynie hydraulicznym wydostaje się poprzez kanały dyszy dolnej komory gumowych mieszków. Odkształca się on przez nacisk i tym samym absorbuje drgania silnika.

Usterki łożyska silnika

Przez cały okres działania pojazdu, w niektórych sytuacjach, może dojść do uszkodzenia łożyska silnika. Może to zostać zidentyfikowane przez szarpanie podczas odpalania lub przy zmianach w obciążeniu. Gdy uszkodzone łożyska silnika uniemożliwiają normalny komfort jazdy, powinno się je wymienić. Zazwyczaj jest to wykrywane podczas przeglądu technicznego.

Nasz katalog części oferuje wszystkie potrzebne części zamienne silnika. W naszym sklepie internetowym możesz zakupić zarówno łożyska silnika, tłoki lub zębatki niedrogo i na dobrych warunkach.

Najlepsi producenci Poduszka olejowa silnika

LEMFÖRDER Poduszki pod silnik tylne i przednie autoFEBI BILSTEIN Poduszki pod silnik tylne i przednie autoCORTECO Poduszki pod silnik tylne i przednie autoVAICO Poduszki pod silnik tylne i przednie autoKAVO PARTS Poduszki pod silnik tylne i przednie autoBIRTH Poduszki pod silnik tylne i przednie autoSWAG Poduszki pod silnik tylne i przednie autoUNIGOM Poduszki pod silnik tylne i przednie auto
Top Mocowania silnika części zapasowe
RIDEX 247E0045 Łożyskowanie silnika auto koszt
RIDEX Łożyskowanie silnika
Artykuł № 247E0045
134,69 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Strona zabudowy: z przodu, na dole
  • Materiał: Guma
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Wspornik momentu obrotowego
Na stanie
FEBI BILSTEIN 15880 Łożyskowanie silnika auto koszt
FEBI BILSTEIN Łożyskowanie silnika
Artykuł № 15880
31,53 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Strona zabudowy: z prawej
  • Materiał: Guma
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Ciężar [kg]: 0,2
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 10
  • Wysokość [mm]: 40, 53
  • Średnica [mm]: 70
  • uwzględnić informację serwisową
Na stanie
RIDEX 247E0018 Łożyskowanie silnika auto koszt
RIDEX Łożyskowanie silnika
Artykuł № 247E0018
66,13 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Strona zabudowy: z tyłu
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Długość [mm]: 248
  • Szerokość [mm]: 46
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 12,20
  • Wysokość [mm]: 79
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Wspornik momentu obrotowego
Na stanie
FEBI BILSTEIN 22762 Łożyskowanie silnika auto koszt
FEBI BILSTEIN Łożyskowanie silnika
Artykuł № 22762
55,60 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Strona zabudowy: na dole
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Ciężar [kg]: 0,250
Na stanie
RIDEX 247E0099 Łożyskowanie silnika auto koszt
RIDEX Łożyskowanie silnika
Artykuł № 247E0099
68,15 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Strona zabudowy: os przednia, z prawej
  • Materiał: Guma
  • Rodzaj łożyskowania: Hydrołożysko
  • Wymiar gwintu: M10x1,5
Na stanie
RIDEX 247E0009 Łożyskowanie silnika auto koszt
RIDEX Łożyskowanie silnika
Artykuł № 247E0009
83,16 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Strona zabudowy: z tyłu
  • Materiał: Guma
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Ciężar [kg]: 0,71
  • wymagana liczba: 1
Na stanie
MEYLE 300 118 1107 Łożyskowanie silnika auto koszt
MEYLE Łożyskowanie silnika
Artykuł № 300 118 1107
111,44 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • informacja uzupełniająca: ORIGINAL Quality
  • Strona zabudowy: z obu stron
  • Rodzaj łożyskowania: Hydrołożysko
Na stanie
FEBI BILSTEIN 31958 Łożyskowanie silnika auto koszt
FEBI BILSTEIN Łożyskowanie silnika
Artykuł № 31958
68,71 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Strona zabudowy: z tyłu
  • Materiał: Guma
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Ciężar [kg]: 0,632
  • uwzględnić informację serwisową
Na stanie
RIDEX 247E0005 Łożyskowanie silnika auto koszt
RIDEX Łożyskowanie silnika
Artykuł № 247E0005
45,02 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Strona zabudowy: na dole
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Wysokość [mm]: 36
  • Średnica [mm]: 91
Na stanie
ORIGINAL IMPERIUM 37601 Łożyskowanie silnika auto koszt
ORIGINAL IMPERIUM Łożyskowanie silnika
Artykuł № 37601
293,86 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Strona zabudowy: z przodu z lewej
  • Rodzaj łożyskowania: Hydrołożysko
  • dla numeru OE: 8K0199379AB
  • Masa [g]: 874, 866
Na stanie
FEBI BILSTEIN 15533 Łożyskowanie silnika auto koszt
FEBI BILSTEIN Łożyskowanie silnika
Artykuł № 15533
95,02 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Strona zabudowy: z przodu, z obu stron
  • Materiał: Guma
  • Rodzaj łożyskowania: Hydrołożysko
  • Ciężar [kg]: 0,792
  • uwzględnić informację serwisową
Na stanie
SASIC 9001962 Uchwyt, zawieszenie silnika auto koszt
SASIC Uchwyt, zawieszenie silnika
Artykuł № 9001962
24,47 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Strona zabudowy: z prawej u góry, z przodu
  • dla numeru OE: 8E0199339
Na stanie
RIDEX 247E0061 Łożyskowanie silnika auto koszt
RIDEX Łożyskowanie silnika
Artykuł № 247E0061
66,65 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Strona zabudowy: z tyłu
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Wspornik momentu obrotowego
Na stanie
RIDEX 247E0097 Łożyskowanie silnika auto koszt
RIDEX Łożyskowanie silnika
Artykuł № 247E0097
130,60 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Strona zabudowy: z obu stron
  • Materiał: Guma
  • Rodzaj łożyskowania: Hydrołożysko
Na stanie
RIDEX 247E0012 Łożyskowanie silnika auto koszt
RIDEX Łożyskowanie silnika
Artykuł № 247E0012
68,05 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Strona zabudowy: z tyłu
  • Materiał: Guma
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Ciężar [kg]: 0,632
Na stanie
RIDEX 247E0008 Łożyskowanie silnika auto koszt
RIDEX Łożyskowanie silnika
Artykuł № 247E0008
41,14 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Strona zabudowy: góra
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Długość [mm]: 34,29
  • Ciężar [kg]: 0,251
  • wymagana liczba: 1
  • Średnica [mm]: 91
Na stanie
Metalcaucho 05284 Łożyskowanie silnika auto koszt
Metalcaucho Łożyskowanie silnika
Artykuł № 05284
82,06 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Strona zabudowy: z tyłu
  • Materiał: Guma
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Masa [g]: 750
Na stanie
RIDEX 247E0085 Łożyskowanie silnika auto koszt
RIDEX Łożyskowanie silnika
Artykuł № 247E0085
78,14 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Strona zabudowy: z tyłu, z lewej
  • Materiał: Guma
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Długość [mm]: 265
  • Ciężar [kg]: 0,82
Na stanie