Wyszukiwanie według samochodu

Alternator SUZUKI Alto III (EC)

Tu musisz wybrać swoją wersję SUZUKI Alto (EC). Nasz sklep intenetowy automatycznie poprowadzi Cię do SUZUKI Alto (EC) Alternator, które będziesz mógł później posortować według ceny, lub według określonego producenta, takiego jak Bosch, ATE, NK czy Stark.

Prądnica dla Top SUZUKI modele
  • Prądnica SWIFT SWIFT
  • Prądnica SX4 SX4
  • Prądnica GRAND VITARA GRAND VITARA
  • Prądnica VITARA VITARA
  • Prądnica IGNIS IGNIS

Prądnica dla Alto (EC) na topczescizamienne.pl

Kup oryginalne Prądnica SUZUKI Alto III (EC) w naszym sklepie internetowym w niskich cenach

Zamów części zamienne Alternator do SUZUKI Alto (EC) szybko i łatwo przez Internet. Na topczescizamienne.pl oferujemy tani Alternator od wielu producentów części zamiennych takich jak ATE, Valeo, Brembo, w niewiarygodnie niskich cenach. Nasz system sortowania w naszym katalogu części umożliwia znalezienie odpowiednich części zamiennych do SUZUKI Alto (EC) w kilka sekund i umieścić je bezpośrednio w swoim koszyku. Będziesz pod wrażeniem naszego olbrzymiego wyboru i naszej doskonałej obsługi klienta.

Prądnica dla SUZUKI Alto (EC) bestsellerów
AS-PL A5028 oryginalne Alternator SUZUKI Alto III (EC)
AS-PL Alternator
Artykuł № A5028
556,82 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 40
  • Napięcie [V]: 12
  • Koła pasowe: z kołem pasowym
  • Wersja: A1T33771
  • Nowa część bez depozytu
Na stanie
RIDEX 4G0053 oryginalne Alternator SUZUKI Alto III (EC)
RIDEX Alternator
Artykuł № 4G0053
413,79 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 90
  • Napięcie [V]: 12
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 54
  • Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wielorowkowym
  • Liczba rowków: 6
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
  • Zacisk: M5 D+, B+ M8
  • Średnica otworu 1 [mm]: 10
  • Liczba otworów do mocowania: 4
  • Liczba otworów gwintowanych0
  • Wymiar gwintu: M10X1,5
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,6
Na stanie
RIDEX 4G0557 oryginalne Alternator SUZUKI Alto III (EC)
RIDEX Alternator
Artykuł № 4G0557
525,05 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 140
  • Napięcie [V]: 14
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 57
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
  • Liczba rowków: 6
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
  • Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
  • Zacisk: M8 B+
  • Średnica otworu 1 [mm]: 9
  • Liczba otworów do mocowania: 4
  • Technika połączeń: B+(M8)
  • Liczba otworów gwintowanych: 2
  • Wymiar gwintu: M8X1,25
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
Na stanie
RIDEX 4G0089 oryginalne Alternator SUZUKI Alto III (EC)
RIDEX Alternator
Artykuł № 4G0089
453,81 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 70
  • Napięcie [V]: 12, 14
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 55
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
  • Liczba rowków: 4
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
  • Zacisk: M6 B+
  • Średnica otworu 1 [mm]: 10
  • Liczba otworów do mocowania: 2
  • Liczba otworów gwintowanych: 1
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 33
Na stanie
RIDEX 4G0066 oryginalne Alternator SUZUKI Alto III (EC)
RIDEX Alternator
Artykuł № 4G0066
651,91 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 150
  • Napięcie [V]: 14
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 54
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
  • Liczba rowków: 6
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
  • Zacisk: B+ (M8), COM
  • Średnica otworu 1 [mm]: 10
  • Liczba otworów do mocowania: 3
  • Liczba otworów gwintowanych: 2
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 56
Na stanie
RIDEX 4G0160 oryginalne Alternator SUZUKI Alto III (EC)
RIDEX Alternator
Artykuł № 4G0160
510,97 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 150
  • Napięcie [V]: 14
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 54
  • Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wielorowkowym
  • Liczba żeber: 6
  • Liczba rowków: 6
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Pozycja / stopień: L 40
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
  • Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
  • Zacisk: B+, L-DFM
  • Średnica otworu 1 [mm]: 10
  • Ciężar [kg]: 6,91
  • Liczba otworów do mocowania: 4
  • Liczba otworów gwintowanych: 2
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
Na stanie
RIDEX 4G0076 oryginalne Alternator SUZUKI Alto III (EC)
RIDEX Alternator
Artykuł № 4G0076
577,20 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 120
  • Napięcie [V]: 14
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 57
  • Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wolnobieżnym
  • Liczba żeber: 5
  • Liczba rowków: 5
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Pozycja / stopień: R 90
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
  • Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe, Podwójna dźwignia obrotowa
  • Zacisk: B+, B+ (M8), L - DFM
  • Średnica otworu 1 [mm]: 8
  • Ciężar [kg]: 6,675
  • Liczba otworów do mocowania: 4
  • Liczba otworów gwintowanych: 2
  • Wymiar gwintu: M8
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
Na stanie
RIDEX 4G0006 oryginalne Alternator SUZUKI Alto III (EC)
RIDEX Alternator
Artykuł № 4G0006
681,81 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 120
  • Napięcie [V]: 12
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 56
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
  • Liczba rowków: 6
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
  • Zacisk: L-DFM, M8 B+
  • Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
  • Liczba otworów do mocowania: 4
  • Liczba otworów gwintowanych: 2
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
Na stanie
RIDEX 4G0291 oryginalne Alternator SUZUKI Alto III (EC)
RIDEX Alternator
Artykuł № 4G0291
536,34 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 90
  • Napięcie [V]: 14
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 51
  • Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wielorowkowym
  • Liczba żeber: 6
  • Liczba rowków: 6
  • ID wykonania wtyczki: B+,L,DFM
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Pozycja / stopień: R 90
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
  • Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe, Podwójna dźwignia obrotowa
  • Zacisk: B+ / L / DFM
  • Średnica otworu 1 [mm]: 8
  • Ciężar [kg]: 5,33
  • Liczba otworów do mocowania: 4
  • Liczba otworów gwintowanych: 2
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30,5
Na stanie
RIDEX 4G0065 oryginalne Alternator SUZUKI Alto III (EC)
RIDEX Alternator
Artykuł № 4G0065
388,02 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 98
  • Napięcie [V]: 14
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 55
  • Koła pasowe: z kołem pasowym
  • Liczba rowków: 6
  • ID wykonania wtyczki: L-DFM (PLUG 129)
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
  • Zacisk: M8 B+
  • Średnica otworu 1 [mm]: 9
  • Liczba otworów do mocowania: 3
  • Liczba otworów gwintowanych0
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 20
Na stanie
RIDEX 4G0073 oryginalne Alternator SUZUKI Alto III (EC)
RIDEX Alternator
Artykuł № 4G0073
404,68 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 90
  • Napięcie [V]: 12
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 50
  • Koła pasowe: z kołem pasowym
  • Liczba rowków: 6
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
  • Zacisk: M8 B+, DFM, L
  • Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
  • Liczba otworów do mocowania: 4, 2
  • Liczba otworów gwintowanych: 2
  • Wymiar gwintu: M8
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
Na stanie
RIDEX 4G0043 oryginalne Alternator SUZUKI Alto III (EC)
RIDEX Alternator
Artykuł № 4G0043
541,00 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 150
  • Napięcie [V]: 12
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 54
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
  • Liczba żeber: 5
  • Liczba rowków: 5
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: по часовой стрелке
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
  • Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
  • Zacisk: B+ (M8), L DFM
  • Średnica otworu 1 [mm]: 10,5
  • Liczba otworów do mocowania: 3
  • Liczba otworów gwintowanych: 1
  • Wymiar gwintu: M10x1,5
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 61
Na stanie
RIDEX 4G0122 oryginalne Alternator SUZUKI Alto III (EC)
RIDEX Alternator
Artykuł № 4G0122
651,96 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 150
  • Napięcie [V]: 14
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 50
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
  • Liczba rowków: 5
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
  • Zacisk: M8, COM/LIN
  • Średnica otworu 1 [mm]: 10
  • Liczba otworów do mocowania: 3
  • Liczba otworów gwintowanych0
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 31
Na stanie
RIDEX 4G0003 oryginalne Alternator SUZUKI Alto III (EC)
RIDEX Alternator
Artykuł № 4G0003
452,47 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 150
  • Napięcie [V]: 12
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 54
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
  • Liczba rowków: 6
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
  • Zacisk: M8 B+
  • Średnica otworu 1 [mm]: 10,4
  • Liczba otworów do mocowania: 4
  • Liczba otworów gwintowanych: 2
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
Na stanie
RIDEX 4G0148 oryginalne Alternator SUZUKI Alto III (EC)
RIDEX Alternator
Artykuł № 4G0148
398,95 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 150,0
  • Napięcie [V]: 14,0
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 48,5
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
  • Liczba rowków: 7
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
  • Zacisk: L, DFM, B+ (M8)
  • Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
  • Liczba otworów do mocowania: 4
  • Liczba otworów gwintowanych: 2
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 32,5
Na stanie
RIDEX 4G0041 oryginalne Alternator SUZUKI Alto III (EC)
RIDEX Alternator
Artykuł № 4G0041
421,74 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 90
  • Napięcie [V]: 12
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 50
  • Koła pasowe: z kołem pasowym
  • Liczba rowków: 6
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
  • Zacisk: B+(M8),D+,W
  • Średnica otworu 1 [mm]: 8
  • Liczba otworów do mocowania: 4
  • Liczba otworów gwintowanych: 2
  • Wymiar gwintu: M8
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
Na stanie
RIDEX 4G0491 oryginalne Alternator SUZUKI Alto III (EC)
RIDEX Alternator
Artykuł № 4G0491
379,41 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 90
  • Napięcie [V]: 14
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 56
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
  • Liczba żeber: 6
  • Liczba rowków: 6
  • ID wykonania wtyczki: 0121
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
  • Zacisk: M8 B+, L-DFM
  • Średnica otworu 1 [mm]: 8
  • Długość 3 [mm]: 61,0
  • Liczba otworów do mocowania: 4
  • Długość [mm]: 39,0
  • Liczba otworów gwintowanych: 2
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
  • Ciężar netto [kg]: 6,7
  • Długość 4 [mm]: 14,0
Na stanie
RIDEX 4G0011 oryginalne Alternator SUZUKI Alto III (EC)
RIDEX Alternator
Artykuł № 4G0011
625,48 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Towarów
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 130
  • Napięcie [V]: 12
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 70,0
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
  • Liczba rowków: 7
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
  • Zacisk: B+ (M8)
  • Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
  • Liczba otworów do mocowania: 4
  • Liczba otworów gwintowanych: 1
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 36
  • Kąt mocowania [stopień]0
Na stanie