Alternator VW Golf V Variant (1K5) 1.9 TDI 4motion 105 KM olej napędowy
RIDEX REMAN Alternator Brandneu | AS-PL | Lichtmaschinen | 0124525091 140A
Artykuł №: 4G0004R
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56,2
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Warunki: Zregenerowana
RIDEX REMAN Alternator 120A, ze zintegrowanym regulatorem
Artykuł №: 4G0006R
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: L-DFM, M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Warunki: Zregenerowana
RIDEX Alternator 120A, ze zintegrowanym regulatorem
Artykuł №: 4G0006
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: L-DFM, M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Warunki: nowy
RIDEX Alternator 140A
Artykuł №: 4G0004
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56,2
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Warunki: nowy
RIDEX REMAN Alternator 110,0A
Artykuł №: 4G0107R
- Prąd ładowania alternatora [A]: 110,0
- Napięcie [V]: 14,0
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: B1+(M8),L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: по часовой стрелке
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Warunki: Zregenerowana
RIDEX REMAN Alternator 120A
Artykuł №: 4G0076R
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba żeber: 5
- Liczba rowków: 5
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Pozycja / stopień: R 90
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe, Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+, B+ (M8), L - DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Ciężar [kg]: 6,675
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
- Warunki: Zregenerowana
STARK Alternator JP Group 110,0A
Artykuł №: SKGN-0320098
- Prąd ładowania alternatora [A]: 110,0
- Napięcie [V]: 14,0
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: по часовой стрелке
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B1+(M8),L,DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Warunki: nowy
RIDEX Alternator 120A
Artykuł №: 4G0492
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 49
- Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Kształt obudowy wtyczki: Wersja D
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
- Warunki: nowy
VALEO REMANUFACTURED PREMIUM Alternator 90A
Artykuł №: 437316
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Liczba żeber: 6
- Linia produktów: REMANUFACTURED PREMIUM
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Pozycja / stopień: R 90
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: M8
- Ciężar [kg]: 5,53
- Warunki: Zregenerowana
RIDEX Alternator 120A
Artykuł №: 4G0719
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,2
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 49,5
- Warunki: nowy
STARK Alternator 120A, ze zintegrowanym regulatorem
Artykuł №: SKGN-0320005
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: L-DFM, M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Warunki: nowy
RIDEX Alternator 120A
Artykuł №: 4G0368
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Koła pasowe: bez koła pasowego wolnobieżnego
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,2
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Warunki: nowy
RIDEX Alternator NEW ORIGINAL PART 140A
Artykuł №: 4G0557
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Technika połączeń: B+(M8)
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Warunki: nowy
RIDEX Alternator Brandneu | AS-PL | Lichtmaschinen | 0124525091 140A
Artykuł №: 4G1110
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Warunki: nowy
RIDEX Alternator 70A, ze zintegrowanym regulatorem
Artykuł №: 4G0721
- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Warunki: nowy
STARK Alternator 140A
Artykuł №: SKGN-0320003
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56,2
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Warunki: nowy
VALEO REMANUFACTURED PREMIUM Alternator 120A
Artykuł №: 437317
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba żeber: 6
- Linia produktów: REMANUFACTURED PREMIUM
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Pozycja / stopień: R 90
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: B+
- Ciężar [kg]: 6,715
- Warunki: Zregenerowana
RIDEX Alternator 110A
Artykuł №: 4G0740
- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara, przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 2, 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
- Jednostka ilości: Sztuka
- Warunki: nowy