Olej do skrzyni automatycznej FORD S-Max Mk1 (WA6) 1.6 TDCi 115 KM olej napędowy
SPECOL Hipospec, DCT/DSG Olej do automatycznej skrzyni biegów 1l
Artykuł №: 105850
Ostrzeżenie!
Więcej
- Pojemność [litr]: 1
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Sprzęgło: dla pojazdów z podwójnym sprzęgłem
- Rodzaj skrzyni biegów: nie do automatycznej skrzyni biegów CVT (bezstopniowa), nie dla mechanicznej skrzyni biegów
- Rekomendacje producenta: VW TL 052 182, VW TL 052 529, VW G 052 182, VW G 052 512, VW G 052 529, VW GTE DQ400E, BMW 83 220 440 214, BMW 83 222 147 477, Fiat 9.55550-MZ6, Ford WSS-M2C936-A, PSA 9734.S2, Volvo 1161838, Volvo 1161839, Mitsubishi SSTF-1, Mitsubishi BOT 341
- Linia produktów: Hipospec
- Seria: DCT/DSG
- Kolor: pomarańczowy
- Rodzaj pojazdu: Samochody osobowe
- Warunki: nowy
K2 DSG Olej do automatycznej skrzyni biegów 1l, ATF DSG
Artykuł №: O8DSG0001
- Pojemność [litr]: 1
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Olej: Olej syntetyczny
- Typ skrzyni biegów: DSG
- Sprzęgło: dla pojazdów z podwójnym sprzęgłem
- Przestrzegać ilości napełnienia systemu
- Linia produktów: DSG
- Klasa lepkości SAE: ATF DSG
- Warunki: nowy
MOTUL MULTI DCTF Olej do automatycznej skrzyni biegów 1l, ATF DCT
Artykuł №: 105786
- Pojemność [litr]: 1
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rekomendacje producenta: Refer to TDS chart
- uwzględnić informację serwisową
- Linia produktów: MULTI DCTF
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Klasa lepkości SAE: ATF DCT
- Kolor: żółty
- Warunki: nowy
MEYLE ATF DCG II Olej do automatycznej skrzyni biegów 1l, ATF II
Artykuł №: 014 019 3700
- Pojemność [litr]: 1
- Rekomendacje producenta: BMW DCTF-1, BMW FFL-4, BMW MTF-5, MB 236.21, Dia Queeni SSTF-1, Porsche FFL-3, VW G 052 182, VW G 052 529, Renault EDC 6-S, Renault EDC-7, MB 236.25, Chrysler 68044345EA, Chrysler 68044345GA, Fiat 9.55550-MZ6, Ford WSS-M2C200-D2, PSA 9734.S2
- Kolor: bezbarwny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Linia produktów: ATF DCG II
- Klasa lepkości SAE: ATF II
- Warunki: nowy
AIC ATF-DCG Olej do automatycznej skrzyni biegów AIC Quality 1l
Artykuł №: 58377
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Pojemność [litr]: 1
- Kolor: żółty
- Olej: Olej syntetyczny
- Rekomendacje producenta: Dia Queen SSTF-1, BMW MTF LT-5, VW TL 52 529 C, VW TL 52 182, VW TL 52 529
- Rodzaj skrzyni biegów: dla skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem, nie do automatycznej skrzyni biegów CVT (bezstopniowa)
- Linia produktów: ATF-DCG
- Warunki: nowy
TRUCKTEC AUTOMOTIVE Olej do automatycznej skrzyni biegów 1l, ATF DSG
Artykuł №: 88.25.004
Uwaga!
Więcej
- dla numeru OE: G 052 182 A2
- Pojemność [litr]: 1
- Kolor: żółty
- Cecha chemiczna: syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rekomendacje producenta: DCT / DSG, MZ320065, PSA 9734.S2, Ford M2C936A, S-Tronic, BMW DCTF-1, PSA DCS 6-speed, VAG TL 052 182, VAG TL 052 529, MTF-LT-5, MB 236.21
- Klasa lepkości SAE: ATF DSG
- Warunki: nowy
VAICO Olej do automatycznej skrzyni biegów 1l, ATF DSG, Q+, original equipment manufacturer quality MADE IN GERMANY
Artykuł №: V60-0118
- Długość [mm]: 60
- Pojemność [litr]: 1
- Cecha chemiczna: syntetyczny
- Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 5
- Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
- Numer artykułu zalecanego dodatku: V10-3025, V10-3223
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem, nie do automatycznej skrzyni biegów CVT (bezstopniowa)
- Szerokość [mm]: 115
- Wysokość [mm]: 225
- Ciężar [kg]: 0,96
- Kolor: żółty
- Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: V99-1017
- Przestrzegać ilości napełnienia systemu
- Typ skrzyni biegów: DSG
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 60000
- informacja uzupełniająca: Q+, original equipment manufacturer quality MADE IN GERMANY
- Klasa lepkości SAE: ATF DSG
- Rekomendacje producenta: Porsche 000.043.207, Renault BOT 450 EDC, Fiat 9.55550-MZ6, PSA 9734.S2, Porsche 000.043.20, Chrysler 68044345EA, Mitsubishi Dia Quee, AUDI-VW G 052 529 A2, MB 236.21, MB 236.25, MB 001 989 85 03, Ford 1490761, Ford 1490763, Ford XT-11-QDC, AUDI-VW TL 521 82, AUDI-VW G 052 182 A, BMW DCTF-1, BMW FFL-4, BMW MTF-5, BMW 83 22 2 148 578, BMW 82 22 2 148 579, Ford WSS-M2C 936-A, Ford WSD-M2C00-D2, Volvo 1161838, Volvo 1161839
- Warunki: nowy
MPM DSG, Special Fluid Olej do automatycznej skrzyni biegów 1l, ATF DSG
Artykuł №: 16001DSG
- Pojemność [litr]: 1
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Linia produktów: DSG
- Seria: Special Fluid
- Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C936-A, Volvo 1161838, VW G 052 182, VW G 052 529, VW TL 52 182, VW TL 52 529
- Klasa lepkości SAE: ATF DSG
- Olej: Olej syntetyczny
- Kolor: żółty
- Warunki: nowy
SPECOL Hipospec, DCT/DSG Olej do automatycznej skrzyni biegów 5l
Artykuł №: 105852
Ostrzeżenie!
Więcej
- Pojemność [litr]: 5
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Sprzęgło: dla pojazdów z podwójnym sprzęgłem
- Rodzaj skrzyni biegów: nie do automatycznej skrzyni biegów CVT (bezstopniowa), nie dla mechanicznej skrzyni biegów
- Kolor: pomarańczowy
- Rekomendacje producenta: VW TL 052 182, VW TL 052 529, VW G 052 182, VW G 052 512, VW G 052 529, VW GTE DQ400E, BMW 83 220 440 214, BMW 83 222 147 477, Fiat 9.55550-MZ6, Ford WSS-M2C936-A, PSA 9734.S2, Volvo 1161838, Volvo 1161839, Mitsubishi SSTF-1, Mitsubishi BOT 341
- Linia produktów: Hipospec
- Seria: DCT/DSG
- Rodzaj pojazdu: Samochody osobowe
- Warunki: nowy
MPM DSG, Special Fluid Olej do automatycznej skrzyni biegów 4l, ATF DSG
Artykuł №: 16004DSG
- Pojemność [litr]: 4
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Linia produktów: DSG
- Seria: Special Fluid
- Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C936-A, Volvo 1161838, VW G 052 182, VW G 052 529, VW TL 52 182, VW TL 52 529
- Klasa lepkości SAE: ATF DSG
- Olej: Olej syntetyczny
- Kolor: żółty
- Warunki: nowy
Zobacz inne części do FORD S-MAX (WA6) 115 KM.
VARTA BLUE dynamic, F17 Akumulator BLUE dynamic
Artykuł №: 5804060743132
536,78 PLN
W tym 30,00 PLN Zastaw
(twój depozyt zostanie zwrocony)- Napięcie [V]: 12
- Pojemność akumulatora [Ah]: 80
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 740
- Położenie biegunów0
- Rodzaj bieguna: 1
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Długość [mm]: 315
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 175
- uwzględnić informację serwisową
- Linia produktów: BLUE dynamic
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- DIN / ISO: LB4
- Ciężar [kg]: 19,21
- Seria: F17
- Warunki: nowy
VARTA SILVER dynamic, F18 Akumulator SILVER dynamic
Artykuł №: 5852000803162
615,12 PLN
W tym 30,00 PLN Zastaw
(twój depozyt zostanie zwrocony)- Napięcie [V]: 12
- Pojemność akumulatora [Ah]: 85
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 800
- Położenie biegunów0
- Rodzaj bieguna: 1/3
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Długość [mm]: 315
- Szerokość [mm]: 175
- Wysokość [mm]: 175
- uwzględnić informację serwisową
- Linia produktów: SILVER dynamic
- DIN / ISO: LB4
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Ciężar [kg]: 19,02
- Seria: F18
- Warunki: nowy
BOSCH Rozrusznik 1,4kW
Artykuł №: 0 986 022 131
571,10 PLN
W tym 502,15 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)
(twój depozyt zostanie zwrocony)- Moc znamionowa [kW]: 1,4
- Napięcie [V]: 12
- Liczba zębów: 11
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Średnica kołnierza [mm]: 63,5
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Zacisk: 30
- Pozycja / stopień: links
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez funkcji Start-Stop
- Szczelina-ustawienie podstawowe [mm]: 14,31
- Rodzaj rozrusznika: samoułożyskowany
- Długość [mm]: 217
- Wymiar gwintu: M10
- Średnica otworu 2 [mm]: 9,5
- Rozmiar gwintu 2: M10x1.5
- Kąt mocowania [stopień]: 30
- Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie]: 75
- Miara kątowa otworu mocującego [stopnie]: 30
- Warunki: Zregenerowana
VALEO NEW STOP&START ORIGINAL PART Rozrusznik 2kW
Artykuł №: 438299
- Kod silnika: T1WA, T1WB
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 6-biegowa
- Moc znamionowa [kW]: 2
- Napięcie [V]: 12
- Liczba zębów: 11
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Liczba otworów: 3
- Średnica kołnierza [mm]: 70
- Linia produktów: NEW STOP&START ORIGINAL PART
- Liczba otworów gwintowanych: 3
- Zacisk: NO
- Pozycja / stopień: L 41
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z funkcją Start-Stop
- Ciężar [kg]: 4,359
- Nowa część bez depozytu
- Warunki: nowy
VALEO Alternator 150A, NEW ORIGINAL PART
Artykuł №: 439906
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba żeber: 6
- informacja uzupełniająca: NEW ORIGINAL PART
- Pozycja / stopień: L 80
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: B+
- Ciężar [kg]: 7,69
- Nowa część bez depozytu
- Warunki: nowy
BOSCH Alternator 150A
Artykuł №: 0 986 084 230
867,33 PLN
W tym 259,15 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)
(twój depozyt zostanie zwrocony)- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: PL174
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: B+(M8),LIN
- Długość [mm]: 192
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42
- Warunki: Zregenerowana