Olej do skrzyni automatycznej MITSUBISHI Lancer VIII Sedan (CY_A, CZ_A) 1.8 Mivec 150 KM benzyna
MOBIL DCTF, Multi-Vehicle Olej do automatycznej skrzyni biegów 1l, ATF DCT
Artykuł №: 156314
Ostrzeżenie!
Więcej
- Pojemność [litr]: 1
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Klasa lepkości SAE: ATF DCT
- Rodzaj skrzyni biegów: dla skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem
- Olej: Olej syntetyczny
- Rekomendacje producenta: BMW DCTF-1, BMW DCTF-1+, BMW MTF LT-5, Chrysler 68044345 EA, Ferrari TF DCT-F3, Ford WSS-M2C936-A, Mitsubishi SSTF-1, PSA 9734.S2, Renault EDC, Volvo 1161838, Volvo 1161839, VW G 052 529 A2, VW G 052 182 A2, 999.917.080.00
- Linia produktów: DCTF
- Seria: Multi-Vehicle
- Rodzaj pojazdu: Samochód
- Warunki: nowy
MOBIL CVTF, Multi-Vehicle Olej do automatycznej skrzyni biegów 1l, ATF CVT
Artykuł №: 156307
- Pojemność [litr]: 1
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów CVT (bezstopniowa)
- Klasa lepkości SAE: ATF CVT
- Rekomendacje producenta: BMW EZL 799A, BMW EZL 799, ZF CVT V1, Chery CVT, Ammix CVT DFE, Ammix CVT DFC, Ammix CVT DC, Daihatsu TC, Chrysler NS-2, Mopar CVT+4, GM 1940713, GM 1940714, Honda HMMF, Honda HCF2, Honda Z-1, Honda CVT, Hyundai/Kia CVT-1, Hyundai/Kia SP III, Idemitsu CVTF-EX1, Lexus Fluid TC, Mazda JWS 3320T, Mitsubishi CVTF-J1, Mitsubishi CVTF-J4, Mitsubishi CVTF ECO, Nissan NS-3, Nissan N-CVT, Renault Elf CVT, Subaru iCVT FG, Subaru ECVT, Subaru NS-2, Suzuki CVTF TC, Suzuki CVTF 3320, Suzuki CVTF 4401, Toyota CVTF TC, Volvo CVT 4959, VW G 052 516, VW G 052 180, Saturn DEX-CVT
- Linia produktów: CVTF
- Seria: Multi-Vehicle
- Rodzaj pojazdu: Samochód
- Warunki: nowy
MILLERS OILS XF Premium, ATF DCT-DSG Olej do automatycznej skrzyni biegów 1l, ATF DCT
Artykuł №: 7742-1
- Pojemność [litr]: 1
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Klasa lepkości SAE: ATF DCT
- Rodzaj skrzyni biegów: dla skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem
- Rekomendacje producenta: BMW MTF LT-5, BMW DCTF-1, Chrysler 68044345 EA, Chrysler 68044345 GA, Ferrari TF DCT-F3, Fiat 9.5550-MZ6, Ford WSS-M2C936-A, Ford WSS-M2C200-D2, LR GX73-M1R564-AA, MB 236.25, Mitsubishi SSTF-1, Nissan 999MP-GTRT00T, PSA 9734 S2, Renault EDC-6, VW G 052 529, VW G 055 529, VW G 055 182, Volvo 1161839, Volvo 1161838, Pentosin FFL-4, ZF TE-ML 11
- Linia produktów: XF Premium
- Seria: ATF DCT-DSG
- Rodzaj pojazdu: Samochód
- Warunki: nowy
MOBIL CVTF, Multi-Vehicle Olej do automatycznej skrzyni biegów 4l, ATF CVT
Artykuł №: 156293
- Pojemność [litr]: 4
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów CVT (bezstopniowa)
- Klasa lepkości SAE: ATF CVT
- Rekomendacje producenta: BMW EZL 799A, BMW EZL 799, ZF CVT V1, Chery CVT, Ammix CVT DFE, Ammix CVT DFC, Ammix CVT DC, Daihatsu TC, Chrysler NS-2, Mopar CVT+4, GM 1940713, GM 1940714, Honda HMMF, Honda HCF2, Honda Z-1, Honda CVT, Hyundai/Kia CVT-1, Hyundai/Kia SP III, Idemitsu CVTF-EX1, Lexus Fluid TC, Mazda JWS 3320T, Mitsubishi CVTF-J1, Mitsubishi CVTF-J4, Mitsubishi CVTF ECO, Nissan NS-3, Nissan N-CVT, Renault Elf CVT, Subaru iCVT FG, Subaru ECVT, Subaru NS-2, Suzuki CVTF TC, Suzuki CVTF 3320, Suzuki CVTF 4401, Toyota CVTF TC, Volvo CVT 4959, VW G 052 516, VW G 052 180, Saturn DEX-CVT
- Linia produktów: CVTF
- Seria: Multi-Vehicle
- Rodzaj pojazdu: Samochód
- Warunki: nowy
ENEOS Sustina, CVT Olej do automatycznej skrzyni biegów 1l, ATF, CVT-F 3320
Artykuł №: EU0109401N
Ostrzeżenie!
Więcej
- Pojemność [litr]: 1
- Zalecenie producenta oleju: Daihatsu CVT DC, Daihatsu CVT DFE, Honda 0826699901HA/B, Honda ATF HCF2, Honda ATF Z1, Mit. CVTF-J1, Mit. CVTF-J4, Mit. DiaQueen ATFSP3, Nissan CVT NS-3, Nissan CVT NS2, Nissan CVT NS3, Nissan Matic D, Nissan Matic P, Subaru K0421Y0700, Suzuki CVT1, Suzuki CVT2, Toyota CVT FE, Toyota CVT TC, Toyota CVTF TC
- Specyfikacja: ATF, CVT-F 3320
- uwzględnić informację serwisową
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów CVT (bezstopniowa)
- Rekomendacje producenta: Toyota CVT TC, Toyota CVT FE, Nissan Matic D, Nissan CVT NS-P, Nissan CVT NS-2, Nissan CVT NS-3, Honda ATF, Honda ATF-Z1, Honda HMMF, Honda HCF-2, Mitsubishi SP-III, Mitsubishi CVT-J1, Mitsubishi CVT-J4, Mitsubishi CVT-J4+, Mazda CVTF 3320, Daihatsu CVTF-DC, Daihatsu CVTF-DFE, Suzuki CVT, Suzuki SCVT, Suzuki CVTF Green 2, Suzuki CVTF3320, Suzuki CVTF4401
- Linia produktów: Sustina
- Seria: CVT
- Rodzaj pojazdu: Samochód
- Warunki: nowy
MOBIL DCTF, Multi-Vehicle Olej do automatycznej skrzyni biegów 4l, ATF DCT
Artykuł №: 156315
Ostrzeżenie!
Więcej
- Pojemność [litr]: 4
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Zalecenie producenta oleju: BMW Drivelogic 7-spd, BMW DCTF-1+
- Klasa lepkości SAE: ATF DCT
- Rodzaj skrzyni biegów: dla skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem
- Olej: Olej syntetyczny
- Rekomendacje producenta: BMW DCTF-1, BMW DCTF-1+, BMW MTF LT-5, Chrysler 68044345 EA, Ferrari TF DCT-F3, Ford WSS-M2C936-A, Mitsubishi SSTF-1, PSA 9734.S2, Renault EDC, Volvo 1161838, Volvo 1161839, VW G 052 529 A2, VW G 052 182 A2, 999.917.080.00
- Linia produktów: DCTF
- Seria: Multi-Vehicle
- Numer taryfy celnej: 27101983
- Długość opakowania [cm]: 40,8
- Szerokość opakowania [cm]: 28,9
- Wysokość opakowania [cm]: 26,7
- Rodzaj pojazdu: Samochód
- Warunki: nowy
MOBIL CVTF, Multi-Vehicle Olej do automatycznej skrzyni biegów 20l, ATF CVT
Artykuł №: 156303
- Pojemność [litr]: 20
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów CVT (bezstopniowa)
- Klasa lepkości SAE: ATF CVT
- Rekomendacje producenta: Audi Multitronic, Mini Cooper EZL 799, BMW 83 22 0 136 376, BMW 83 22 0 429 154, ZF CVT V1, Chery CVT, AMMIX CVT Fluid DFE, Chrysler NS-2, Mopar CVT+4, Saturn DEX-CVT, GM 1940714, Honda HMMF, Honda HCF2, Honda Z-1, Honda CVT, Hyundai/Kia CVT-1, Hyundai/Kia SP III, Idemitsu CVTF-EX1, Lexus Fluid TC, Mazda JWS 3320T, Mitsubishi CVTF-J1, Mitsubishi CVTF-J4, Mitsubishi CVTF ECO, Nissan NS-3, Nissan N-CVT, Renault Elf CVT, Subaru iCVT FG, Subaru ECVT, Subaru NS-2, Suzuki CVTF TC, Suzuki CVTF 3320, Suzuki CVTF 4401, Toyota CVTF TC, Volvo CVT 4959, VW/Audi G 052 516, VW/Audi G 052 180
- Zalecenie producenta oleju: AMMIX CVT Fluid DC, AMMIX CVT Fluid DFC, Daihatsu Fluid TC
- Linia produktów: CVTF
- Seria: Multi-Vehicle
- Numer taryfy celnej: 27101983
- Długość opakowania [cm]: 29,5
- Szerokość opakowania [cm]: 23,7
- Wysokość opakowania [cm]: 42,8
- Rodzaj pojazdu: Samochód
- Warunki: nowy
MOBIL DCTF, Multi-Vehicle Olej do automatycznej skrzyni biegów 20l, ATF DCT
Artykuł №: 156317
Ostrzeżenie!
Więcej
- Pojemność [litr]: 20
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Zalecenie producenta oleju: BMW Drivelogic 7-spd, BMW DCTF-1+
- Klasa lepkości SAE: ATF DCT
- Rodzaj skrzyni biegów: dla skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem
- Olej: Olej syntetyczny
- Rekomendacje producenta: BMW DCTF-1, BMW DCTF-1+, BMW MTF LT-5, Chrysler 68044345 EA, Ferrari TF DCT-F3, Ford WSS-M2C936-A, Mitsubishi SSTF-1, PSA 9734.S2, Renault EDC, Volvo 1161838, Volvo 1161839, VW G 052 529 A2, VW G 052 182 A2, 999.917.080.00
- Linia produktów: DCTF
- Seria: Multi-Vehicle
- Numer taryfy celnej: 27101983
- Długość opakowania [cm]: 29,5
- Szerokość opakowania [cm]: 23,7
- Wysokość opakowania [cm]: 42,8
- Rodzaj pojazdu: Samochód
- Warunki: nowy
Zobacz inne części do MITSUBISHI Lancer VIII Sedan (CY_A, CZ_A) 150 KM.
EXIDE PREMIUM Akumulator PREMIUM ***
Artykuł №: EA640
382,37 PLN
W tym 30,00 PLN Zastaw
(twój depozyt zostanie zwrocony)- Napięcie [V]: 12
- Pojemność akumulatora [Ah]: 64
- Wysokość [mm]: 190
- Szerokość [mm]: 175
- Długość [mm]: 242
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 640
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Linia produktów: PREMIUM
- DIN / ISO: L2
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Położenie biegunów0
- Warunki: nowy
EXIDE EXCELL Akumulator EXCELL **
Artykuł №: EB620
340,15 PLN
W tym 30,00 PLN Zastaw
(twój depozyt zostanie zwrocony)- Napięcie [V]: 12
- Pojemność akumulatora [Ah]: 62
- Wysokość [mm]: 190
- Szerokość [mm]: 175
- Długość [mm]: 242
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 540
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Linia produktów: EXCELL
- DIN / ISO: L2
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Położenie biegunów0
- Warunki: nowy
BV PSH Rozrusznik 1,4kW
Artykuł №: 150.592.082.130
- Moc znamionowa [kW]: 1,4
- Napięcie [V]: 12
- Liczba zębów: 8
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Średnica kołnierza [mm]: 69,7
- Zacisk: B+ (M8)
- Nowa część
- Jakość: +Line Original
- Kąt mocowania [stopień]: +35
- Warunki: nowy
VALEO Rozrusznik 1,4kW, NEW ORIGINAL PART
Artykuł №: 438334
- Moc znamionowa [kW]: 1,4
- Napięcie [V]: 12
- Liczba zębów: 8
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Liczba otworów: 2
- Średnica kołnierza [mm]: 70
- informacja uzupełniająca: NEW ORIGINAL PART
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Pozycja / stopień: R 31
- Ciężar [kg]: 2,83
- Nowa część bez depozytu
- Warunki: nowy
BV PSH Alternator 120A
Artykuł №: 155.580.120.130
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Napięcie [V]: 12
- Ø koła pasowego [mm]: 55,0
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Zacisk: B+ (M8)
- Nowa część
- Jakość: +Line Original
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Kąt mocowania [stopień]: +5, 5
- Warunki: nowy
GSP Zestaw przegubu, półoż napędowa
Artykuł №: 839113
- Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej, Od strony koła
- Rok prod. do: 08/2010
- Długość [mm]: 156,5
- Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
- Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 33
- Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 59,5
- Rodzaj przegubu: przegub 6-kulowy
- Wymiar gwintu: M22X1,5
- Techniczny numer informacyjny: Groove Type Inner
- Warunki: nowy
FEBEST Zestaw przegubu, półoż napędowa Od strony koła, Oś przednia
Artykuł №: 0410-CY34
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów CVT (bezstopniowa)
- dla numeru OE: 2815A189, 2815A190, 3815A032, 3815A034, 3815A107, 3815A108, 3815A189, 3815A190, 3815A203, 3815A204, 3815A390, 3815A437, 3815A438, 3815A461, 3815A462, 3815A464, 3815A465, 3815A466, 3815A469
- Data produkcji do: 201606, 201108
- dla kodu modelu: CY3A
- Strona zabudowy: Od strony koła, Oś przednia
- Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
- Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 33
- Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 59
- Średnica [mm]: 83
- Ilość: 1
- Długość opakowania [cm]: 20,0
- Szerokość opakowania [cm]: 10,5
- Wysokość opakowania [cm]: 10,5
- Warunki: nowy
FEBEST Przegub, wał napędowy Od strony skrzyni biegów, Oś przednia
Artykuł №: 0411-CK
- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów, Oś przednia
- Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 25
- Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 30
- Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 41
- Średnica [mm]: 80
- Ilość: 1
- Szerokość opakowania [cm]: 10,5
- Wysokość opakowania [cm]: 10,5
- Warunki: nowy
FEBEST Przegub, wał napędowy Oś przednia, z lewej, Od strony skrzyni biegów
Artykuł №: 0411-CY3MTLH
- Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, Od strony skrzyni biegów
- Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 24
- Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 33
- Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 50
- Średnica [mm]: 76
- Ilość: 1
- Szerokość opakowania [cm]: 12,5
- Wysokość opakowania [cm]: 12,5
- Warunki: nowy
VAICO Filtr oleju z zaworem zwrotnym, Oryginalna jakożż VAICO
Artykuł №: V24-0018
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Wysokość [mm]: 90
- Wymiar gwintu: M 20 X 1,5
- informacja uzupełniająca: Oryginalna jakożż VAICO
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 54, 62
- Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z zaworem zwrotnym
- Średnica [mm]: 67, 66
- Ciężar [kg]: 0,298
- Szerokość opakowania [cm]: 7,3
- Wysokość opakowania [cm]: 13,9
- Głębokość opakowania [cm]: 7,3
- Warunki: nowy
MANN-FILTER Filtr oleju z zaworem zwrotnym
Artykuł №: W 610/3
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Wysokość [mm]: 90
- Wymiar gwintu: M20x1.5
- Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1,0
- Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: LS 6/1
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z zaworem zwrotnym
- Średnica [mm]: 66
- Rozporządzenie UE w sprawie bezpieczeństwa produktów (GPSR): IEC 60417-6183 wymagana specjalistyczna wiedza mechaniczna
- Średnica wewnętrzna pierścienia uszczelniającego [mm]: 54
- Średnica zewnętrzna pierścienia uszczelniającego [mm]: 62
- Warunki: nowy