Olej do skrzyni automatycznej SEAT Leon III ST (5F8) 1.5 TGi 131 KM Benzyna / gaz ziemny (CNG)
LIQUI MOLY 8100 Olej do automatycznej skrzyni biegów 1l, ATF DCT
Artykuł №: 3640
- Pojemność [litr]: 1
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj skrzyni biegów: dla skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem
- Olej: HC olej syntetyczny (krakowany hydro)
- Klasa lepkości SAE: ATF DCT
- Rekomendacje producenta: BMW 83 22 0 440 214, BMW 83 22 2 147 477, BMW 83 22 2 148 578, BMW 83 22 2 148 579, BMW 83 22 2 167 666, BMW DCTF-1+, BMW MTF LT-5, Ford WSS-M2C218-A, Ford WSS-M2C936-A, LR GX73-M1R564-AA, MB 236.24, Mitsubishi SSTF-I, PSA 9734.S2, Volvo 1161838, Volvo 1161839, VW G 052 182, VW G 052 529, VW G 052 536, VW G 055 529, VW G 055 536, ZF TE-ML 11
- Linia produktów: 8100
- Rodzaj pojazdu: Samochód
- Warunki: nowy
FEBI BILSTEIN DCTF-MB1 Olej do automatycznej skrzyni biegów 1l, ATF DCT
Artykuł №: 184248
Niebezpieczeństwo!
Więcej
- Olej: Olej syntetyczny
- Pojemność [litr]: 1
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Klasa lepkości SAE: ATF DCT
- Rodzaj skrzyni biegów: dla skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem
- Rekomendacje producenta: MB 236.22
- Seria: DCTF-MB1
- Rodzaj pojazdu: Samochód
- Warunki: nowy
ENEOS ATF DCT Olej do automatycznej skrzyni biegów 1l, ATF DCT
Artykuł №: EU0072401N
- Pojemność [litr]: 1
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj skrzyni biegów: dla skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem
- Klasa lepkości SAE: ATF DCT
- Rekomendacje producenta: VW G 052 529, Ford WSS-M2C936-A, BMW DCTF-1+, BMW MTF LT-5, Chrysler 68044345EA, Chrysler 68044345GA, Ferrari TE DCT-3, MB 239.21, Mitsubishi SSTF-1, PSA 9734.S2, Renault EDC-7, Volvo 1161838, Volvo 1161839, VW G 055 536, VW G 052 529 A2, VW G 052 182 A2, VW G 052 182 A6, 999.917.080.00
- Seria: ATF DCT
- Rodzaj pojazdu: Samochód
- Warunki: nowy
FEBI BILSTEIN DCTF-G Olej do automatycznej skrzyni biegów 1l, ATF DCT
Artykuł №: 171871
- Pojemność [litr]: 1
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
- Klasa lepkości SAE: ATF DCT
- Rekomendacje producenta: BMW DCTF-2, Fiat 9.55550-MW1, Ford F-DC, Ford WSS-M2C218-A1, MB 239.21, Renault DW5, VW G 053 013 M2
- Seria: DCTF-G
- Rodzaj pojazdu: Samochód
- Warunki: nowy
FUCHS Titan, FFL-2 Olej do automatycznej skrzyni biegów 1l, ATF DCT
Artykuł №: 602016157
- Pojemność [litr]: 1
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
- Rekomendacje producenta: VW G 052 182, JAC DTF630
- Klasa lepkości SAE: ATF DCT
- Linia produktów: Titan
- Seria: FFL-2
- Rodzaj pojazdu: Samochód
- Warunki: nowy
FEBI BILSTEIN DCTF-MB1 Olej do automatycznej skrzyni biegów 5l, ATF DCT
Artykuł №: 184249
Niebezpieczeństwo!
Więcej
- Olej: Olej syntetyczny
- Pojemność [litr]: 5
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: ATF DCT
- Rodzaj skrzyni biegów: dla skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem
- Rekomendacje producenta: MB 236.22
- Seria: DCTF-MB1
- Rodzaj pojazdu: Samochód
- Warunki: nowy
RAVENOL LV Fluid, DCT-DSG Olej do automatycznej skrzyni biegów 10l, ATF DCT
Artykuł №: 1212107-010-01-999
Uwaga!
Więcej
- Olej: Olej syntetyczny
- Pojemność [litr]: 10
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: ATF DCT
- Rodzaj skrzyni biegów: dla skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem
- Rekomendacje producenta: BMW 83 22 2 433 157, BMW DCTF-2, Chery 730DHС 7DCT300, Chery 9009011085, Chery 738DHA 7DCT380, Ford WSS-M2C218-A1, Great Wall GW7DCT1, Great Wall GW7DCT450, Hyundai 04300-2N110, Kia 04300-2N110, Kunlun DCTF-7S, MB 236.22, MB 239.21, MB 239.22, Pentonsin FFL-7A, Renault DW5, Sinopec DCTF-GS, VW G 055 529 A2
- Linia produktów: LV Fluid
- Seria: DCT-DSG
- Rodzaj pojazdu: Samochód
- Warunki: nowy
LIQUI MOLY 8100 Olej do automatycznej skrzyni biegów 20l, ATF DCT
Artykuł №: 3641
- Pojemność [litr]: 20
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
- Olej: HC olej syntetyczny (krakowany hydro)
- Klasa lepkości SAE: ATF DCT
- Rekomendacje producenta: BMW 83 22 0 440 214, BMW 83 22 2 147 477, BMW 83 22 2 148 578, BMW 83 22 2 148 579, BMW 83 22 2 167 666, BMW DCTF-1+, BMW MTF LT-5, Ford WSS-M2C218-A, Ford WSS-M2C936-A, LR GX73-M1R564-AA, MB 236.24, Mitsubishi SSTF-1, PSA 9734.S2, Volvo 1161838, Volvo 1161839, VW G 052 182, VW G 052 529, VW G 052 536, VW G 055 529, VW G 055 536, ZF TE-ML 11
- Linia produktów: 8100
- Rodzaj pojazdu: Samochód
- Warunki: nowy
RAVENOL LV Fluid, DCT-DSG Olej do automatycznej skrzyni biegów 20l, ATF DCT
Artykuł №: 1212107-020-01-999
Uwaga!
Więcej
- Olej: Olej syntetyczny
- Pojemność [litr]: 20
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: ATF DCT
- Rodzaj skrzyni biegów: dla skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem
- Rekomendacje producenta: BMW 83 22 2 433 157, BMW DCTF-2, Chery 730DHС 7DCT300, Chery 9009011085, Chery 738DHA 7DCT380, Ford WSS-M2C218-A1, Great Wall GW7DCT1, Great Wall GW7DCT450, Hyundai 04300-2N110, Kia 04300-2N110, Kunlun DCTF-7S, MB 236.22, MB 239.21, MB 239.22, Pentonsin FFL-7A, Renault DW5, Sinopec DCTF-GS, VW G 055 529 A2
- Linia produktów: LV Fluid
- Seria: DCT-DSG
- Rodzaj pojazdu: Samochód
- Warunki: nowy
FEBI BILSTEIN DCTF-G Olej do automatycznej skrzyni biegów 20l, ATF DCT
Artykuł №: 194483
- Pojemność [litr]: 20
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
- Seria: DCTF-G
- Klasa lepkości SAE: ATF DCT
- Rekomendacje producenta: BMW DCTF-2, Fiat 9.55550-MW1, Ford F-DC, Ford WSS-M2C218-A1, MB 239.21, Renault DW5, VW G 053 013 M2
- Rodzaj pojazdu: Samochód
- Warunki: nowy
CASTROL Transmax, Dual Multivehicle Olej przekładniowy
Artykuł №: 15FC95
Ostrzeżenie!
Więcej
- Olej: Olej syntetyczny
- Klasa lepkości SAE: 75W
- Pojemność [litr]: 1
- Rodzaj skrzyni biegów: dla skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem, dla skrzyni 7-biegowej z podwójnym sprzęgłem, dla skrzyni 8-biegowej z podwójnym sprzęgłem
- Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C-936-A, VW G 052 529, VW G 052 182, VW G 055 529, Volvo 1161838, Volvo 1161839, BMW DCTF-1, BMW DCTF-2, BMW 88 22 0 440 214, BMW 82 22 2 147 477, BMW 83 22 2 148 578, BMW 83 22 2 148 579, BMW 83 22 2 167 666, BMW MTF LT-5, MB 236.22, MB 236.24, MB 236.21, PSA 9734.52, Pentosin FFL-3, 999.917.080.00, JLR GX73-M1R564-AA, Dia-Queen SSTF-1
- Linia produktów: Transmax
- Seria: Dual Multivehicle
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu: Samochód
- Warunki: nowy
CASTROL Transmax, Dual Multivehicle Olej przekładniowy
Artykuł №: 15EEFA
Ostrzeżenie!
Więcej
- Olej: Olej syntetyczny
- Klasa lepkości SAE: 75W
- Pojemność [litr]: 1
- Rodzaj skrzyni biegów: dla skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem, dla skrzyni 7-biegowej z podwójnym sprzęgłem, dla skrzyni 8-biegowej z podwójnym sprzęgłem
- Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C-936-A, VW G 052 529, VW G 052 182, VW G 055 529, Volvo 1161838, Volvo 1161839, BMW DCTF-1, BMW DCTF-2, BMW 88 22 0 440 214, BMW 82 22 2 147 477, BMW 83 22 2 148 578, BMW 83 22 2 148 579, BMW 83 22 2 167 666, BMW MTF LT-5, MB 236.22, MB 236.24, MB 236.21, PSA 9734.52, Pentosin FFL-3, 999.917.080.00, JLR GX73-M1R564-AA, Dia-Queen SSTF-1
- Linia produktów: Transmax
- Seria: Dual Multivehicle
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu: Samochód
- Warunki: nowy
CASTROL Transmax, Dual Multivehicle Olej przekładniowy
Artykuł №: 15EEFC
Ostrzeżenie!
Więcej
- Olej: Olej syntetyczny
- Klasa lepkości SAE: 75W
- Pojemność [litr]: 1
- Rodzaj skrzyni biegów: dla skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem, dla skrzyni 7-biegowej z podwójnym sprzęgłem, dla skrzyni 8-biegowej z podwójnym sprzęgłem
- Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C-936-A, VW G 052 529, VW G 052 182, VW G 055 529, Volvo 1161838, Volvo 1161839, BMW DCTF-1, BMW DCTF-2, BMW 88 22 0 440 214, BMW 82 22 2 147 477, BMW 83 22 2 148 578, BMW 83 22 2 148 579, BMW 83 22 2 167 666, BMW MTF LT-5, MB 236.22, MB 236.24, MB 236.21, PSA 9734.52, Pentosin FFL-3, 999.917.080.00, JLR GX73-M1R564-AA, Dia-Queen SSTF-1
- Linia produktów: Transmax
- Seria: Dual Multivehicle
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu: Samochód
- Warunki: nowy
CASTROL Transmax, Dual Multivehicle Olej przekładniowy
Artykuł №: 15EEFE
Ostrzeżenie!
Więcej
- Olej: Olej syntetyczny
- Klasa lepkości SAE: 75W
- Pojemność [litr]: 4
- Rodzaj skrzyni biegów: dla skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem, dla skrzyni 7-biegowej z podwójnym sprzęgłem, dla skrzyni 8-biegowej z podwójnym sprzęgłem
- Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C-936-A, VW G 052 529, VW G 052 182, VW G 055 529, Volvo 1161838, Volvo 1161839, BMW DCTF-1, BMW DCTF-2, BMW 88 22 0 440 214, BMW 82 22 2 147 477, BMW 83 22 2 148 578, BMW 83 22 2 148 579, BMW 83 22 2 167 666, BMW MTF LT-5, MB 236.22, MB 236.24, MB 236.21, PSA 9734.52, Pentosin FFL-3, 999.917.080.00, JLR GX73-M1R564-AA, Dia-Queen SSTF-1
- Linia produktów: Transmax
- Seria: Dual Multivehicle
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód
- Warunki: nowy
CASTROL Transmax, Dual Multivehicle Olej przekładniowy
Artykuł №: 15EEFD
Ostrzeżenie!
Więcej
- Olej: Olej syntetyczny
- Klasa lepkości SAE: 75W
- Pojemność [litr]: 20
- Rodzaj skrzyni biegów: dla skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem, dla skrzyni 7-biegowej z podwójnym sprzęgłem, dla skrzyni 8-biegowej z podwójnym sprzęgłem
- Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C-936-A, VW G 052 529, VW G 052 182, VW G 055 529, Volvo 1161838, Volvo 1161839, BMW DCTF-1, BMW DCTF-2, BMW 88 22 0 440 214, BMW 82 22 2 147 477, BMW 83 22 2 148 578, BMW 83 22 2 148 579, BMW 83 22 2 167 666, BMW MTF LT-5, MB 236.22, MB 236.24, MB 236.21, PSA 9734.52, Pentosin FFL-3, 999.917.080.00, JLR GX73-M1R564-AA, Dia-Queen SSTF-1
- Linia produktów: Transmax
- Seria: Dual Multivehicle
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód
- Warunki: nowy
Zobacz inne części do SEAT Leon ST (5F8) 131 KM.
EXIDE AGM Akumulator MICRO-HYBRID AGM
Artykuł №: EK700
748,32 PLN
W tym 30,00 PLN Zastaw
(twój depozyt zostanie zwrocony)- Napięcie [V]: 12
- Pojemność akumulatora [Ah]: 70
- Wysokość [mm]: 190
- Szerokość [mm]: 175
- Długość [mm]: 278
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 760
- Akumulator: Akumulator AGM
- DIN / ISO: L3
- Rodzaj bieguna: 1,EN
- Linia produktów: AGM
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z funkcją Start-Stop
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Położenie biegunów0
- Warunki: nowy
EXIDE EFB Akumulator MICRO-HYBRID ECM
Artykuł №: EL600
451,65 PLN
W tym 30,00 PLN Zastaw
(twój depozyt zostanie zwrocony)- Napięcie [V]: 12
- Pojemność akumulatora [Ah]: 60
- Wysokość [mm]: 190
- Szerokość [mm]: 175
- Długość [mm]: 242
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 640
- Akumulator: Akumulator EFB
- DIN / ISO: L2
- Rodzaj bieguna: 1,EN
- Linia produktów: EFB
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Położenie biegunów0
- Warunki: nowy
HC-Cargo Rozrusznik 1,7kW
Artykuł №: 115560
- Moc znamionowa [kW]: 1,7
- Napięcie [V]: 12
- Liczba zębów: 13
- Kierunek obrotów: przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Średnica kołnierza [mm]: 79,0
- Liczba otworów gwintowanych0
- Szczelina-ustawienie podstawowe [mm]: 62,00
- Rodzaj rozrusznika: z przekładnią redukcyjną
- Długość [mm]: 229,00
- Warunki: nowy
BV PSH Rozrusznik 1,5kW
Artykuł №: 200.547.133.010
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z odzyskiwaniem energii podczas hamowania, dla pojazdów z funkcją Start-Stop
- Ograniczenia producenta: BOSCH
- dla numeru PR: 7L6
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 6-biegowa
- Nowa część
- Moc znamionowa [kW]: 1,5
- Napięcie [V]: 12
- Liczba zębów: 13
- Kierunek obrotów: przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Średnica kołnierza [mm]: 79,0
- Zacisk: B+ (M8)
- Jakość: +Line Original
- Kąt mocowania [stopień]: -44
- Warunki: nowy
BOSCH Alternator 110A
Artykuł №: 0 986 083 270
1132,54 PLN
W tym 116,20 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)
(twój depozyt zostanie zwrocony)- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 53,5
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: PL166-1 PIN
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: B+(M8)PLUG(VR1 LIN)
- Długość [mm]: 191
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
- Warunki: Zregenerowana