Pompa paliwa FORD Focus C-Max (DM2) 2.0 TDCi 136 KM olej napędowy
DELPHI Zespół zasilający benzyna, bez uszczelnienia, bez czujnika ciśnienia
Artykuł №: FT4114-12B1
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez uszczelnienia
- Długość [mm]: 233
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez czujnika ciśnienia
- Wysokość [mm]: 137,5
- Szerokość [mm]: 121
- Warunki: nowy
HELLA Czujnik poziomu paliwa
Artykuł №: 8TF 358 303-191
- Liczba zestyków: 4
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
- Napięcie [V]: 12
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez pompy
- Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
- Warunki: nowy
Zobacz inne części do FORD Focus C-Max (DM2) 136 KM.
EXIDE PREMIUM Akumulator PREMIUM ***
Artykuł №: EA852
499,78 PLN
W tym 30,00 PLN Zastaw
(twój depozyt zostanie zwrocony)- Napięcie [V]: 12
- Pojemność akumulatora [Ah]: 85
- Wysokość [mm]: 175
- Szerokość [mm]: 175
- Długość [mm]: 315
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 800
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Linia produktów: PREMIUM
- DIN / ISO: LB4
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Położenie biegunów0
- Warunki: nowy
EXIDE EXCELL Akumulator EXCELL **
Artykuł №: EB802
469,69 PLN
W tym 30,00 PLN Zastaw
(twój depozyt zostanie zwrocony)- Napięcie [V]: 12
- Pojemność akumulatora [Ah]: 80
- Wysokość [mm]: 175
- Szerokość [mm]: 175
- Długość [mm]: 315
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 700
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Linia produktów: EXCELL
- DIN / ISO: LB4
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Położenie biegunów0
- Warunki: nowy
BOSCH Rozrusznik 2,2kW
Artykuł №: 0 986 023 380
621,96 PLN
W tym 488,44 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)
(twój depozyt zostanie zwrocony)- Moc znamionowa [kW]: 2,2
- Napięcie [V]: 12
- Liczba zębów: 11
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Liczba otworów do mocowania0
- Średnica kołnierza [mm]: 62,8
- Liczba otworów gwintowanych: 3
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Zacisk: 50, 30
- Pozycja / stopień: links
- Szczelina-ustawienie podstawowe [mm]: -7,4
- Rodzaj rozrusznika: samoułożyskowany
- Długość [mm]: 243
- Wymiar gwintu: M10
- Rozmiar gwintu 1: M10x1.5
- Rozmiar gwintu 2: M10x1.5
- Kąt mocowania [stopień]: 40
- Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie]: 49
- Miara kątowa otworu mocującego [stopnie]: 40
- TECDOC-Nr silnika: G6DA, G6DB, G6DD
- Warunki: Zregenerowana
VALEO REMANUFACTURED PREMIUM Alternator 120A
Artykuł №: 440348
606,33 PLN
W tym 261,12 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)
(twój depozyt zostanie zwrocony)- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba żeber: 6
- Linia produktów: REMANUFACTURED PREMIUM
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Pozycja / stopień: L 78
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: B+
- Ciężar [kg]: 6,19
- Warunki: Zregenerowana
BOSCH Alternator 150A
Artykuł №: 0 986 049 071
691,82 PLN
W tym 491,51 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)
(twój depozyt zostanie zwrocony)- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54,1
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: PL57
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: B2+(M8), SIG, FR, A
- Długość [mm]: 167
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 41,8
- TECDOC-Nr silnika: G6DA, G6DB, G6DD
- Warunki: Zregenerowana