Zawór podciśnienia FORD C-Max II (DXA/CB7, DXA/CEU) 2.0 TDCi 115 KM olej napędowy
STARK Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka ORIGINAL ERSATZTEIL
Artykuł №: SKPCT-2740032
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Liczba zestyków: 2
- Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
- Liczba połączeń: 2
- Rodzaj korpusu: obudowa z tworzywa sztucznego
- Napięcie znamionowe [V]: 12
- Warunki: nowy
RIDEX Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka ORIGINAL ERSATZTEIL
Artykuł №: 3553P0033
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Liczba zestyków: 2
- Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
- Liczba połączeń: 2
- Rodzaj korpusu: obudowa z tworzywa sztucznego
- Napięcie znamionowe [V]: 12
- Warunki: nowy
BOGAP Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
Artykuł №: F6112100
- Ciężar [kg]: 0,19
- Liczba zestyków: 2
- Napięcie [V]: 12
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Długość [mm]: 73
- Szerokość [mm]: 90
- Wysokość [mm]: 40
- Kształt obudowy wtyczki: kwadratowy
- Materiał: PA 66 GF 30
- Warunki: nowy
BOGAP Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
Artykuł №: P6112101
- Ciężar [kg]: 0,193
- Liczba zestyków: 2
- Napięcie [V]: 12
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Długość [mm]: 90
- Szerokość [mm]: 40
- Wysokość [mm]: 40
- Kształt obudowy wtyczki: kwadratowy
- Materiał: PA 66 GF 30
- Warunki: nowy
VEMO Konwerter cisnienia, sterowanie spalinami Przedział silnikowy, Q+, original equipment manufacturer quality MADE IN GERMANY
Artykuł №: V25-63-0003
- Napięcie [V]: 12
- Strona zabudowy: Przedział silnikowy
- Długość [mm]: 95
- Szerokość [mm]: 60
- Wysokość [mm]: 60
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Liczba zestyków: 2
- Liczba otworów wlotowych/wylotowych: 2
- informacja uzupełniająca: Q+, original equipment manufacturer quality MADE IN GERMANY
- Wysokość opakowania [cm]: 9,2
- Głębokość opakowania [cm]: 9
- Warunki: nowy
TOPRAN Konwerter ciżnienia
Artykuł №: 639 907
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Liczba zestyków: 2
- Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Napięcie znamionowe [V]: 12
- Rodzaj korpusu: obudowa z tworzywa sztucznego
- Materiał obudowy: GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
- Warunki: nowy
Zobacz inne części do FORD C-Max II (DXA/CB7, DXA/CEU) 115 KM.
EXIDE PREMIUM Akumulator PREMIUM ***
Artykuł №: EA722
428,71 PLN
W tym 30,00 PLN Zastaw
(twój depozyt zostanie zwrocony)- Napięcie [V]: 12
- Pojemność akumulatora [Ah]: 72
- Wysokość [mm]: 175
- Szerokość [mm]: 175
- Długość [mm]: 278
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 720
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Linia produktów: PREMIUM
- DIN / ISO: LB3
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Położenie biegunów0
- Warunki: nowy
EXIDE EXCELL Akumulator EXCELL **
Artykuł №: EB712
419,78 PLN
W tym 30,00 PLN Zastaw
(twój depozyt zostanie zwrocony)- Napięcie [V]: 12
- Pojemność akumulatora [Ah]: 71
- Wysokość [mm]: 175
- Szerokość [mm]: 175
- Długość [mm]: 278
- Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 670
- Rodzaj bieguna: EN, 1
- Linia produktów: EXCELL
- DIN / ISO: LB3
- Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
- Wykonanie strefy podłogowej: B13
- Położenie biegunów0
- Warunki: nowy
BOSCH Rozrusznik 2,2kW
Artykuł №: 0 986 023 380
612,28 PLN
W tym 489,90 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)
(twój depozyt zostanie zwrocony)- Moc znamionowa [kW]: 2,2
- Rok prod. do: 03/2015
- Napięcie [V]: 12
- Liczba zębów: 11
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Liczba otworów do mocowania0
- Średnica kołnierza [mm]: 62,8
- Liczba otworów gwintowanych: 3
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Zacisk: 50, 30
- Pozycja / stopień: links
- Szczelina-ustawienie podstawowe [mm]: -7,4
- Rodzaj rozrusznika: samoułożyskowany
- Długość [mm]: 243
- Wymiar gwintu: M10
- Rozmiar gwintu 1: M10x1.5
- Rozmiar gwintu 2: M10x1.5
- Kąt mocowania [stopień]: 40
- Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie]: 49
- Miara kątowa otworu mocującego [stopnie]: 40
- Warunki: Zregenerowana
BOSCH Alternator 120A
Artykuł №: 0 986 082 220
885,93 PLN
W tym 125,23 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)
(twój depozyt zostanie zwrocony)- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Napięcie [V]: 14
- Rok prod. do: 03/2015
- Ø koła pasowego [mm]: 49
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: PL174
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: B+(M8),LIN
- Długość [mm]: 176
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 11
- Warunki: Zregenerowana
VALEO Alternator 120A, NEW ORIGINAL PART
Artykuł №: 439910
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba żeber: 6
- informacja uzupełniająca: NEW ORIGINAL PART
- Pozycja / stopień: L 40
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez elektrycznego ogrzewania dodatkowego
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: B+
- Ciężar [kg]: 6,67
- Nowa część bez depozytu
- Warunki: nowy