Poduszka silnika OPEL Insignia A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) 110 KM olej napędowy
QUINTON HAZELL Łożyskowanie silnika
Artykuł №: EM4664
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Długość [mm]: 193
-
Warunki: nowy
REINHOCH Łożyskowanie silnika z lewej, Guma, Tworzywo sztuczne
Artykuł №: RH11-4042
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z lewej
- Materiał: Guma, Tworzywo sztuczne
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
-
Warunki: nowy
TOPRAN Łożyskowanie silnika z przodu
Artykuł №: 634 410
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z przodu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
-
Warunki: nowy
MAPCO Łożyskowanie silnika z przodu
Artykuł №: 37732
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z przodu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- wymagana liczba: 1
-
Warunki: nowy
ORIGINAL IMPERIUM Łożyskowanie silnika z tyłu
Artykuł №: 36982
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z tyłu
- Rodzaj łożyskowania: Poduszka gumowa
- Oznaczenie koloru: zielony
- Średnica wewnętrzna [mm]: 16
- Masa [g]: 1750
-
Warunki: nowy
METZGER Łożyskowanie silnika z przodu, na dole
Artykuł №: 8053995
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z przodu, na dole
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
-
Warunki: nowy
METZGER Łożyskowanie silnika z tyłu
Artykuł №: 8054147
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z tyłu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
-
Warunki: nowy
VAICO Łożyskowanie silnika z przodu, Oryginalna jakożż VAICO
Artykuł №: V40-1069
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z przodu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- informacja uzupełniająca: Oryginalna jakożż VAICO
- Ciężar [kg]: 0,806
- dla numeru OE: 13 227 769
- Szerokość opakowania [cm]: 16,8
- Wysokość opakowania [cm]: 8
- Głębokość opakowania [cm]: 22,8
-
Warunki: nowy
TEDGUM Łożyskowanie silnika z przodu
Artykuł №: TED58191
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z przodu
- Ciężar [kg]: 0,815
- wymagana liczba: 1
- dla numeru OE: 6 84 616
-
Warunki: nowy
MERTZ Łożyskowanie silnika z tyłu
Artykuł №: M-S4950
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z tyłu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- dla numeru OE: 13228303
- Średnica wewnętrzna [mm]: 16
-
Warunki: nowy
FEBI BILSTEIN Łożyskowanie silnika z przodu, Guma, Tworzywo sztuczne
Artykuł №: 40458
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z przodu
- Materiał: Guma, Tworzywo sztuczne
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ciężar [kg]: 0,83
- uwzględnić informację serwisową
-
Warunki: nowy
SWAG Łożyskowanie silnika z tyłu
Artykuł №: 40 93 7297
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z tyłu
- Rodzaj łożyskowania: Poduszka gumowa
- Ciężar [kg]: 1,64
- Średnica wewnętrzna [mm]: 16
-
Warunki: nowy
ORIGINAL IMPERIUM Łożyskowanie silnika z przodu, Tworzywo sztuczne, Guma
Artykuł №: 31789
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z przodu
- Materiał: Tworzywo sztuczne, Guma
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Masa [g]: 786, 753
-
Warunki: nowy
NTY Łożyskowanie silnika z tyłu, na dole, z przodu
Artykuł №: ZPS-PL-022
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z tyłu, na dole, z przodu
- Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
- Numer seryjny: ZPS-PL-022
-
Warunki: nowy
CORTECO Łożyskowanie silnika
Artykuł №: 49425728
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
MEYLE Łożyskowanie silnika MEYLE-ORIGINAL Quality z tyłu z lewej, Od strony skrzyni biegów, Wspornik momentu obrotowego, ORIGINAL Quality
Artykuł №: 614 030 0032
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z tyłu z lewej, Od strony skrzyni biegów
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- informacja uzupełniająca: ORIGINAL Quality
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Wspornik momentu obrotowego
-
Warunki: nowy
FEBI BILSTEIN Łożyskowanie silnika z tyłu
Artykuł №: 37297
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z tyłu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ciężar [kg]: 1,64
- Średnica wewnętrzna [mm]: 16
- uwzględnić informację serwisową
-
Warunki: nowy
FEBI BILSTEIN Łożyskowanie silnika z lewej, na dole
Artykuł №: 176358
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z lewej, na dole
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ciężar [kg]: 0,756
- uwzględnić informację serwisową
-
Warunki: nowy
GSP Łożyskowanie silnika z tyłu
Artykuł №: 517966
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z tyłu
-
Warunki: nowy
ORIGINAL IMPERIUM Łożyskowanie silnika z tyłu, z przodu
Artykuł №: 31793
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z tyłu, z przodu
- Masa [g]: 748
-
Warunki: nowy