Poduszka silnika RENAULT Clio II Van 1.2 (SB0A, SB0F, SB1K, SB2D) 58 KM benzyna
STARK Łożyskowanie silnika z tyłu z lewej, Guma
Artykuł №: SKEM-0660136
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z tyłu z lewej
- Materiał: Guma
- Ciężar [kg]: 0,26
- Głębokość opakowania [cm]: 12,4
-
Warunki: nowy
RIDEX Łożyskowanie silnika z tyłu z lewej, Guma
Artykuł №: 247E0137
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z tyłu z lewej
- Materiał: Guma
- Ciężar [kg]: 0,26
- Głębokość opakowania [cm]: 12,4
-
Warunki: nowy
GATES Łożyskowanie silnika
Artykuł №: ETM1607
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Masa [g]: 237
- Kolor: srebrny
- Tryb pracy: manualny
- Jakość: OE Performance
-
Warunki: nowy
DELPHI Łożyskowanie silnika z tyłu
Artykuł №: TEM109
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z tyłu
-
Warunki: nowy
MEYLE Łożyskowanie silnika z lewej, ORIGINAL Quality
Artykuł №: 16-14 030 0019
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z lewej
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- informacja uzupełniająca: ORIGINAL Quality
-
Warunki: nowy
STARK Łożyskowanie silnika po stronie silnika, Wspornik momentu obrotowego
Artykuł №: SKEM-0660127
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: po stronie silnika
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Wspornik momentu obrotowego
-
Warunki: nowy
STARK Łożyskowanie silnika z tyłu
Artykuł №: SKEM-0660047
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z tyłu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ciężar [kg]: 0,3
- Masa [g]: 300
-
Warunki: nowy
RIDEX Łożyskowanie silnika po stronie silnika, Wspornik momentu obrotowego
Artykuł №: 247E0128
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: po stronie silnika
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Wspornik momentu obrotowego
-
Warunki: nowy
STARK Łożyskowanie silnika z tyłu, Aluminium
Artykuł №: SKEM-0660092
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z tyłu
- Materiał: Aluminium
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Długość [mm]: 179
- wymagana liczba: 1,0
- Średnica [mm]: 12,1, 14,1
-
Warunki: nowy
3RG Łożyskowanie silnika z tyłu
Artykuł №: 40667
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z tyłu
- Ciężar [kg]: 0,459
-
Warunki: nowy
RIDEX Łożyskowanie silnika z tyłu
Artykuł №: 247E0048
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z tyłu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ciężar [kg]: 0,3
- Masa [g]: 300
-
Warunki: nowy
GSP Łożyskowanie silnika z lewej, Oś tylna
Artykuł №: 510750
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z lewej, Oś tylna
-
Warunki: nowy
RIDEX Łożyskowanie silnika z tyłu, Wspornik momentu obrotowego
Artykuł №: 247E0018
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z tyłu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Długość [mm]: 248
- Szerokość [mm]: 46
- Średnica wewnętrzna [mm]: 12,20
- Wysokość [mm]: 79
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Wspornik momentu obrotowego
-
Warunki: nowy
STARK Łożyskowanie silnika z tyłu, Wspornik momentu obrotowego
Artykuł №: SKEM-0660017
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z tyłu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Długość [mm]: 248
- Szerokość [mm]: 46
- Średnica wewnętrzna [mm]: 12,20
- Wysokość [mm]: 79
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Wspornik momentu obrotowego
-
Warunki: nowy
MERTZ Łożyskowanie silnika z tyłu z lewej, Guma
Artykuł №: M-S4310
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z tyłu z lewej
- Materiał: Guma
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
-
Warunki: nowy
NTY Łożyskowanie silnika z lewej, z tyłu
Artykuł №: ZPS-RE-034
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z lewej, z tyłu
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów
- Numer seryjny: ZPS-RE-034
-
Warunki: nowy
RIDEX Łożyskowanie silnika z tyłu, Aluminium
Artykuł №: 247E0093
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z tyłu
- Materiał: Aluminium
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Długość [mm]: 179
- wymagana liczba: 1,0
- Średnica [mm]: 12,1, 14,1
-
Warunki: nowy
ORIGINAL IMPERIUM Łożyskowanie silnika z tyłu
Artykuł №: 36574
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z tyłu
- dla numeru OE: 7700832264
- Masa [g]: 220
- Drążek / rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
-
Warunki: nowy
Metalcaucho Łożyskowanie silnika z tyłu
Artykuł №: 04093
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z tyłu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ciężar [kg]: 0,2
- Masa [g]: 200
-
Warunki: nowy
STC Łożyskowanie silnika z tyłu
Artykuł №: T404093
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
Dodaj do koszyka
- Strona zabudowy: z tyłu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ciężar [kg]: 0,2
- Masa [g]: 200
-
Warunki: nowy