FEBI BILSTEIN Łożyskowanie silnika
Artykuł № 24270
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z prawej u góry
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ciężar [kg]: 0,360
- dla numeru OE: 82 00 358 666
- uwzględnić informację serwisową
Na stanie
RIDEX Łożyskowanie silnika
Artykuł № 247E0342
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z prawej u góry
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Szerokość [mm]: 48
- Ciężar [kg]: 0,360
- wymagana liczba: 1
- Średnica wewnętrzna [mm]: 130, 12
- Szerokość 1 [mm]: 54
Na stanie
SASIC Łożyskowanie silnika
Artykuł № 2704133
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z prawej u góry, z tyłu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- dla numeru OE: 546190001N
Na stanie
3RG Łożyskowanie silnika
Artykuł № 40675
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z prawej
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
Na stanie
ORIGINAL IMPERIUM Łożyskowanie silnika
Artykuł № 31564
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z przodu po prawej, na dole
- Rodzaj łożyskowania: Hydrołożysko
- Masa [g]: 1910
- Tryb pracy: hydrauliczny
Na stanie
ORIGINAL IMPERIUM Łożyskowanie silnika
Artykuł № 31557
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu, na dole
- Masa [g]: 593
Na stanie
REINHOCH Uchwyt, zawieszenie silnika
Artykuł № RH11-2103
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: Oś przednia, na dole
Na stanie
ORIGINAL IMPERIUM Łożyskowanie silnika
Artykuł № 31559
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu, na dole
- Masa [g]: 1253
Na stanie
RIDEX Łożyskowanie silnika
Artykuł № 247E0225
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: góra, z prawej
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ciężar [kg]: 0,700
- wymagana liczba: 1
Na stanie
SASIC Uchwyt, zawieszenie silnika
Artykuł № 2704031
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Strona zabudowy: góra, z prawej u góry
- dla numeru OE: 113563354R, 113560381R
Na stanie
SASIC Uchwyt, zawieszenie silnika
Artykuł № 2704080
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów, z lewej u góry
- dla numeru OE: 8200292828
Na stanie
QUINTON HAZELL Łożyskowanie silnika
Artykuł № EM4791
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
Na stanie
CORTECO Łożyskowanie silnika
Artykuł № 49108874
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
FAST Łożyskowanie silnika
Artykuł № FT52529
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów, z lewej
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Masa [g]: 700
Na stanie
REINHOCH Łożyskowanie silnika
Artykuł № RH11-2081
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: góra, z prawej
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- wymagana liczba: 1
Na stanie
ORIGINAL IMPERIUM Łożyskowanie silnika
Artykuł № 31558
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: góra, z tyłu po prawej, z przodu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- dla numeru OE: 8200403904
- Masa [g]: 667
- Wersja: Non idraulico
Na stanie
QUINTON HAZELL Łożyskowanie silnika
Artykuł № EM4792
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
Na stanie
SASIC Uchwyt, zawieszenie silnika
Artykuł № 2704026
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Strona zabudowy: z prawej u góry, na dole
- dla numeru OE: 112380015R
Na stanie