ORIGINAL IMPERIUM Łożyskowanie silnika
Artykuł № 31624
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z przodu z lewej, z przodu po prawej
- Rodzaj łożyskowania: Hydrołożysko
- Masa [g]: 1091, 1064
Na stanie
ORIGINAL IMPERIUM Łożyskowanie silnika
Artykuł № 30318
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z przodu z lewej
- Materiał: Guma
- wymagana liczba: 1
- dla numeru OE: 7702224221
- Masa [g]: 590
Na stanie
RIDEX Łożyskowanie silnika
Artykuł № 247E0112
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z prawej
- Rodzaj łożyskowania: Hydrołożysko
- Masa [g]: 1300
- nie dla numeru artykułu: 1670
Na stanie
MERTZ Łożyskowanie silnika
Artykuł № M-S4096
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu
- Materiał: Aluminium
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- dla numeru OE: 82 00 171 178
Na stanie
MERTZ Łożyskowanie silnika
Artykuł № M-S4310
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu z lewej
- Materiał: Guma
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
Na stanie
CORTECO Łożyskowanie silnika
Artykuł № 80001043
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
STC Łożyskowanie silnika
Artykuł № T404073
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ciężar [kg]: 0,3
- Masa [g]: 300
Na stanie
SASIC Uchwyt, zawieszenie silnika
Artykuł № 4001370
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- dla numeru OE: 8200089697
Na stanie
VAICO Łożyskowanie silnika
Artykuł № V46-0380
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- informacja uzupełniająca: Oryginalna jakożż VAICO
- Strona zabudowy: z tyłu
- Ciężar [kg]: 0,5209
- dla numeru OE: 82 00 171 178
- Szerokość opakowania [cm]: 10,2
- Wysokość opakowania [cm]: 25,1
- Głębokość opakowania [cm]: 9,3
Na stanie
MERTZ Łożyskowanie silnika
Artykuł № M-S4141
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
Na stanie
FEBI BILSTEIN Łożyskowanie silnika
Artykuł № 26826
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu
- Materiał: Aluminium
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ciężar [kg]: 0,560
- uwzględnić informację serwisową
Na stanie
RIDEX Łożyskowanie silnika
Artykuł № 247E0228
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu
- Materiał: Aluminium
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Szerokość [mm]: 41
- Ciężar [kg]: 0,560
- wymagana liczba: 1
- Średnica wewnętrzna [mm]: 10
- rozstaw otworów [mm]: 110
- Szerokość 1 [mm]: 45
Na stanie
REINHOCH Łożyskowanie silnika
Artykuł № RH11-2135
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
FEBI BILSTEIN Łożyskowanie silnika
Artykuł № 28528
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu
- Materiał: Aluminium
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ciężar [kg]: 0,448
- uwzględnić informację serwisową
Na stanie
Metalcaucho Łożyskowanie silnika
Artykuł № 04102
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Długość [mm]: 179, 243,6
- Szerokość [mm]: 45,8
- Ciężar [kg]: 0,45
- wymagana liczba: 1
- Masa [g]: 450
- Średnica [mm]: 12,1, 14,1
Na stanie
DELPHI Łożyskowanie silnika
Artykuł № TEM109
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
MAPCO Łożyskowanie silnika
Artykuł № 33187
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z przodu po prawej
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
Na stanie
RIDEX Łożyskowanie silnika
Artykuł № 247E0128
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: po stronie silnika
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Wspornik momentu obrotowego
Na stanie