ORIGINAL IMPERIUM Łożyskowanie silnika
Artykuł № 36556
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z przodu po prawej
- dla numeru OE: 8200181589
- Masa [g]: 1675
Na stanie
3RG Łożyskowanie silnika
Artykuł № 40675
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z prawej
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
Na stanie
FEBI BILSTEIN Łożyskowanie silnika
Artykuł № 24270
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z prawej u góry
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ciężar [kg]: 0,360
- dla numeru OE: 82 00 358 666
- uwzględnić informację serwisową
Na stanie
Metalcaucho Łożyskowanie silnika
Artykuł № 04467
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ciężar [kg]: 0,55
- wymagana liczba: 1
- Masa [g]: 550
Na stanie
MERTZ Łożyskowanie silnika
Artykuł № M-S4654
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z przodu po prawej
- Materiał: Guma
- Rodzaj łożyskowania: Hydrołożysko
- Gwint zewn. [mm]: M10x1,5
Na stanie
MERTZ Łożyskowanie silnika
Artykuł № M-S4294
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu, na dole
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
Na stanie
ORIGINAL IMPERIUM Łożyskowanie silnika
Artykuł № 36523
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: góra
- dla numeru OE: 8200400177
- Masa [g]: 427
- Drążek / rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
Na stanie
RIDEX Łożyskowanie silnika
Artykuł № 247E0149
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ciężar [kg]: 0,55
- wymagana liczba: 1
Na stanie
QUINTON HAZELL Łożyskowanie silnika
Artykuł № EM4692
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
Na stanie
FAST Łożyskowanie silnika
Artykuł № FT52529
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów, z lewej
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Masa [g]: 700
Na stanie
Metalcaucho Łożyskowanie silnika
Artykuł № 04462
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z lewej
- Ciężar [kg]: 0,46
- Masa [g]: 460
Na stanie
RIDEX Łożyskowanie silnika
Artykuł № 247E0151
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z prawej
- Materiał: Guma
- Rodzaj łożyskowania: Hydrołożysko
- Ciężar [kg]: 1,760
- wymagana liczba: 1
- Gwint zewn. [mm]: M10 x 1,5
Na stanie
SASIC Uchwyt, zawieszenie silnika
Artykuł № 2704022
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Strona zabudowy: z prawej u góry, na dole, z przodu
- dla numeru OE: 8200557827
Na stanie
FEBI BILSTEIN Łożyskowanie silnika
Artykuł № 29602
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z prawej
- Materiał: Guma
- Rodzaj łożyskowania: Hydrołożysko
- Ciężar [kg]: 1,780
- dla numeru OE: 82 00 181 590
- uwzględnić informację serwisową
- Wymiar gwintu zewnętrznego: M10 x 1,5
Na stanie
ORIGINAL IMPERIUM Łożyskowanie silnika
Artykuł № 36515
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: góra, z tyłu po prawej
- wymagana liczba: 1
- Masa [g]: 369
- Drążek / rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
Na stanie
SASIC Uchwyt, zawieszenie silnika
Artykuł № 2704080
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów, z lewej u góry
- dla numeru OE: 8200292828
Na stanie
FEBI BILSTEIN Łożyskowanie silnika
Artykuł № 36627
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu, na dole
- Materiał: Aluminium
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ciężar [kg]: 0,710
- uwzględnić informację serwisową
Na stanie
REINHOCH Łożyskowanie silnika
Artykuł № RH11-2163
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
Na stanie