OPTIMAL Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Artykuł № G2-615
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
- Długość [mm]: 322,5
- Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,25 RHT M
- Gwint wewnętrzny [mm]: M14 x 1,50
Aktualnie niedostępne w sprzedaży
OPTIMAL Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Artykuł № G2-820
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
- Długość [mm]: 283
- Rodzaj gwintu: z bieżnikiem prawostronnym
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
- Gwint zewn. [mm]: M14 x 2,00 RHT M
- Gwint wewnętrzny [mm]: M20 x 1,50 RHT F
Na stanie
OPTIMAL Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Artykuł № G2-613
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
- Długość [mm]: 288,5
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez wspomagania układu kierowniczego
- Gwint zewn. [mm]: M14 x 2,00 RHT M
- Gwint wewnętrzny [mm]: M14 x 1,50
- Wersja osi: CAM
Na stanie
OPTIMAL Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Artykuł № G2-2094
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
- Długość [mm]: 204
- Długość całkowita [mm]: 224
- Gwint zewn. 1 [mm]: M16 x 1,50 RHT M
- wymagana liczba: 2
- Gwint zewn. 2 [mm]: M14 x 1,50 RHT M
Na stanie
OPTIMAL Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Artykuł № G2-058
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
- Długość [mm]: 313
- Rodzaj gwintu: z bieżnikiem prawostronnym
- Gwint zewn. [mm]: M14 x 2,00 RHT M
- Ograniczenia producenta: TRW
Na stanie
OPTIMAL Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Artykuł № G2-834
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
- Długość [mm]: 241
- Gwint zewn. 1 [mm]: M14 x 2,00 RHT M
- Ograniczenia producenta: TRW
- Gwint zewn. 2 [mm]: M14 x 1,50 RHT M
Na stanie
OPTIMAL Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Artykuł № G2-614
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
- Długość [mm]: 305,7
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
- Gwint zewn. 1 [mm]: M14 x 2,00 RHT M
- Ograniczenia producenta: TRW
- Gwint zewn. 2 [mm]: M14 x 1,50 RHT M
Na stanie
OPTIMAL Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Artykuł № G2-1047
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
- Długość całkowita [mm]: 306,5
- Gwint zewn. 1 [mm]: M14 x 1,50 RHT M
- wymagana liczba: 2
- Gwint zewn. 2 [mm]: M16 x 1,50 RHT M
Na stanie
OPTIMAL Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Artykuł № G2-687
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
- Długość całkowita [mm]: 323
- Gwint zewn. 1 [mm]: M16 x 1,50 RHT M
- wymagana liczba: 2
- Gwint zewn. 2 [mm]: M12 x 1,25 RHT M
- Średnica otworu 1 [mm]: 3
- Średnica otworu 2 [mm]: 4
Aktualnie niedostępne w sprzedaży
OPTIMAL Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Artykuł № G2-1195
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
- Długość [mm]: 321
- Gwint zewn. 1 [mm]: M18 x 1,50 RHT M
- Gwint zewn. 2 [mm]: M16 x 1,50 RHT M
Aktualnie niedostępne w sprzedaży
OPTIMAL Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Artykuł № G2-831
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
- Długość [mm]: 284,7
- Gwint zewn. 1 [mm]: M14 x 2,00 RHT M
- Gwint zewn. 2 [mm]: M14 x 1,50 RHT M
Aktualnie niedostępne w sprzedaży
OPTIMAL Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Artykuł № G2-618
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
- Długość całkowita [mm]: 190,5
- Gwint zewn. 1 [mm]: M14 x 1,50 RHT M
- wymagana liczba: 2
- Gwint zewn. 2 [mm]: M14 x 2,00 RHT M
- dla producentów przekładni kierowniczych: TRW
Na stanie
OPTIMAL Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Artykuł № G2-1110
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
- Długość całkowita [mm]: 202
- Gwint zewn. 1 [mm]: M16 x 1,50 RHT M
- wymagana liczba: 2
- Gwint zewn. 2 [mm]: M14 x 2,00 RHT M
- dla producentów przekładni kierowniczych: SMI
Na stanie
OPTIMAL Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Artykuł № G2-616
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
- Długość [mm]: 314,5
- Gwint zewn. 1 [mm]: M12 x 1,25 RHT M
- Gwint zewn. 2 [mm]: M14 x 1,50 RHT M
Na stanie
OPTIMAL Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Artykuł № G2-1044
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
- Długość całkowita [mm]: 141
- Gwint zewn. 1 [mm]: M16 x 1,50 RHT M
- wymagana liczba: 2
- Gwint zewn. 2 [mm]: M14 x 1,50 RHT M
Aktualnie niedostępne w sprzedaży
OPTIMAL Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Artykuł № G2-1104
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
- Długość całkowita [mm]: 145
- Gwint zewn. 1 [mm]: M16 x 1,50 RHT M
- wymagana liczba: 2
- Gwint zewn. 2 [mm]: M14 x 1,50 RHT M
- Średnica otworu 1 [mm]: 3
- Średnica otworu 2 [mm]: 4
Na stanie
OPTIMAL Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Artykuł № G2-1194
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: os przednia, z prawej
- Długość [mm]: 297
- Gwint zewn. 1 [mm]: M16 x 1,50 RHT M
- Gwint zewn. 2 [mm]: M18 x 1,50 RHT M
Aktualnie niedostępne w sprzedaży
OPTIMAL Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Artykuł № G2-1112
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
- Długość [mm]: 152
- Gwint zewn. 1 [mm]: M14 x 2,00 RHT M
- Gwint zewn. 2 [mm]: M16 x 1,50
Aktualnie niedostępne w sprzedaży