DELPHI Łożyskowanie silnika
Artykuł № TEM011
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
RIDEX Łożyskowanie silnika
Artykuł № 247E0112
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z prawej
- Rodzaj łożyskowania: Hydrołożysko
- Masa [g]: 1300
- nie dla numeru artykułu: 1670
Na stanie
Metalcaucho Łożyskowanie silnika
Artykuł № 04073
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ciężar [kg]: 0,3
- Masa [g]: 300
Na stanie
DELPHI Łożyskowanie silnika
Artykuł № TEM002
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z przodu
Na stanie
Metalcaucho Łożyskowanie silnika
Artykuł № 02875
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z przodu po prawej
- Rodzaj łożyskowania: Hydrołożysko
- Ciężar [kg]: 1,3
- Masa [g]: 1300
Na stanie
MEYLE Łożyskowanie silnika
Artykuł № 16-14 030 0019
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- informacja uzupełniająca: ORIGINAL Quality
- Strona zabudowy: z lewej
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
Na stanie
RIDEX Łożyskowanie silnika
Artykuł № 247E0137
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu z lewej
- Materiał: Guma
- Ciężar [kg]: 0,26
- Głębokość opakowania [cm]: 12,4
Na stanie
FEBI BILSTEIN Łożyskowanie silnika
Artykuł № 26826
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu
- Materiał: Aluminium
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ciężar [kg]: 0,560
- uwzględnić informację serwisową
Na stanie
Metalcaucho Łożyskowanie silnika
Artykuł № 04630
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z prawej
- Rodzaj łożyskowania: Hydrołożysko
- Długość [mm]: 152
- Ciężar [kg]: 0,3
- Masa [g]: 300
Na stanie
CORTECO Łożyskowanie silnika
Artykuł № 80001043
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
MAPCO Łożyskowanie silnika
Artykuł № 33187
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z przodu po prawej
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
Na stanie
FEBI BILSTEIN Łożyskowanie silnika
Artykuł № 28528
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu
- Materiał: Aluminium
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ciężar [kg]: 0,448
- uwzględnić informację serwisową
Na stanie
SASIC Uchwyt, zawieszenie silnika
Artykuł № 4001759
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Strona zabudowy: z prawej u góry, z tyłu
- dla numeru OE: 8200171178
Na stanie
ORIGINAL IMPERIUM Łożyskowanie silnika
Artykuł № 31624
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z przodu z lewej, z przodu po prawej
- Rodzaj łożyskowania: Hydrołożysko
- Masa [g]: 1091, 1064
Na stanie
ORIGINAL IMPERIUM Łożyskowanie silnika
Artykuł № 30318
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z przodu z lewej
- Materiał: Guma
- wymagana liczba: 1
- dla numeru OE: 7702224221
- Masa [g]: 590
Na stanie
DELPHI Łożyskowanie silnika
Artykuł № TEM109
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
REINHOCH Łożyskowanie silnika
Artykuł № RH11-2035
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z lewej
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
Na stanie
VAICO Łożyskowanie silnika
Artykuł № V46-0380
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- informacja uzupełniająca: Oryginalna jakożż VAICO
- Strona zabudowy: z tyłu
- Ciężar [kg]: 0,5209
- dla numeru OE: 82 00 171 178
- Szerokość opakowania [cm]: 10,2
- Wysokość opakowania [cm]: 25,1
- Głębokość opakowania [cm]: 9,3
Na stanie