REINHOCH Łożyskowanie silnika
Artykuł № RH11-2135
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
RIDEX Łożyskowanie silnika
Artykuł № 247E0228
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu
- Materiał: Aluminium
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Szerokość [mm]: 41
- Ciężar [kg]: 0,560
- wymagana liczba: 1
- Średnica wewnętrzna [mm]: 10
- rozstaw otworów [mm]: 110
- Szerokość 1 [mm]: 45
Na stanie
Metalcaucho Łożyskowanie silnika
Artykuł № 02875
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z przodu po prawej
- Rodzaj łożyskowania: Hydrołożysko
- Ciężar [kg]: 1,3
- Masa [g]: 1300
Na stanie
MERTZ Łożyskowanie silnika
Artykuł № M-S4310
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu z lewej
- Materiał: Guma
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
Na stanie
MEYLE Łożyskowanie silnika
Artykuł № 16-14 030 0019
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- informacja uzupełniająca: ORIGINAL Quality
- Strona zabudowy: z lewej
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
Na stanie
Metalcaucho Łożyskowanie silnika
Artykuł № 04073
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ciężar [kg]: 0,3
- Masa [g]: 300
Na stanie
ORIGINAL IMPERIUM Łożyskowanie silnika
Artykuł № 30318
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z przodu z lewej
- Materiał: Guma
- wymagana liczba: 1
- dla numeru OE: 7702224221
- Masa [g]: 590
Na stanie
MAPCO Łożyskowanie silnika
Artykuł № 33133
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- wymagana liczba: 1
Na stanie
FEBI BILSTEIN Łożyskowanie silnika
Artykuł № 28325
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z prawej
- Materiał: Guma
- Rodzaj łożyskowania: Hydrołożysko
- Ciężar [kg]: 1,210
- uwzględnić informację serwisową
- Wymiar gwintu zewnętrznego: M10 x 1,5
Na stanie
SASIC Uchwyt, zawieszenie silnika
Artykuł № 4001370
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- dla numeru OE: 8200089697
Na stanie
DELPHI Łożyskowanie silnika
Artykuł № TEM109
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
FEBI BILSTEIN Łożyskowanie silnika
Artykuł № 22106
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ciężar [kg]: 0,44
- uwzględnić informację serwisową
Na stanie
RIDEX Łożyskowanie silnika
Artykuł № 247E0093
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu
- Materiał: Aluminium
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Długość [mm]: 179
- wymagana liczba: 1,0
- Średnica [mm]: 12,1, 14,1
Na stanie
VAICO Łożyskowanie silnika
Artykuł № V46-0379
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- informacja uzupełniająca: Oryginalna jakożż VAICO
- Strona zabudowy: z tyłu
- Ciężar [kg]: 0,215
- dla numeru OE: 77 00 832 264
- Szerokość opakowania [cm]: 5,8
- Wysokość opakowania [cm]: 4,7
- Głębokość opakowania [cm]: 16,9
Na stanie
ORIGINAL IMPERIUM Łożyskowanie silnika
Artykuł № 36715
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z przodu po prawej
- wymagana liczba: 1
- Masa [g]: 919
- Gwint zewn. [mm]: M 10 x 1,5
- Tryb pracy: hydrauliczny
Na stanie
RIDEX Łożyskowanie silnika
Artykuł № 247E0137
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z tyłu z lewej
- Materiał: Guma
- Ciężar [kg]: 0,26
- Głębokość opakowania [cm]: 12,4
Na stanie
ORIGINAL IMPERIUM Łożyskowanie silnika
Artykuł № 31624
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z przodu z lewej, z przodu po prawej
- Rodzaj łożyskowania: Hydrołożysko
- Masa [g]: 1091, 1064
Na stanie
RIDEX Łożyskowanie silnika
Artykuł № 247E0017
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy
- Strona zabudowy: z prawej
- Materiał: Guma
- Rodzaj łożyskowania: Hydrołożysko
- Ciężar [kg]: 1,210
- wymagana liczba: 1
- Gwint zewn. [mm]: M10 x 1,5
Na stanie