Pompa sprzęgła do samochodu
Pompa sprzęgła w naszym sklepie online
Pompa hamulcowa jest częścią układu hydraulicznego sprzęgła i jest odpowiedzialna za przekształcanie energii mechanicznej na ciśnienie hydrauliczne, które jest potem przenoszone do układu hydraulicznego i przekazywane do siłownika sprzęgła.
Funkcja pompy hamulcowejUżywając pompy hamulcowej, stosunkowo słaba moc tworzona jest przez fizycznie operowany pedał, zostaje zwiększona do silniejszej mocy, która działa na tarczę sprzęgła. W przeciwieństwie do siłownika sprzęgła, który jest dołączony do tarczy sprzęgła i jest obsługiwany przez dźwignię, pompa hamulcowa jest zbudowana bezpośrednio na sprzęgle i jest obsługiwany bezpośrednio przez niego.
Średnica tłoka w pompie sprzęgła jest mniejsza niż w siłowniku sprzęgła w celu zwiększenia mocy, natomiast droga jest większa podczas operowania pedałem.
FunkcjonalnośćW pompie hamulcowej tłok działa, jako podwójny tłok z pierwotnymi i wtórnymi uszczelkami. Podstawowa uszczelka uszczelnia komorę ciśnieniową i wtórna uszczelka uszczelnia zewnętrzną część. Przestrzeń wewnątrz osłony przegubu jest połączona ze zbiornikiem wyrównawczym dla oleju hydraulicznego sprzęgła poprzez otwór odpowietrzający i przewód. Gdy tłok znajduje się w położeniu spoczynkowym, równowaga objętości może być nawiązana między komorą ciśnienia w cylindrze głównym poprzez otwór odpowietrzający do zbiornika sprzęgła.
Tak szybko, jak pedał sprzęgła jest obsługiwany, pompa hamulcowa łączy się z otworem odpowietrzającym, który buduje ciśnienie hydrauliczne w cieczy w komorze ciśnieniowej. Sprężyna jest następnie dociskana za pomocą podwójnego tłoka w cylindrze, która następnie powraca do położenia początkowego po zwolnieniu pedału sprzęgła.
Ruchome części cylindra głównego zawierają podwójny tłok z główną uszczelką i wtórną uszczelkę na drugiej stronie, a także popychacz, jako połączenie pomiędzy tłokiem a pedałem sprzęgła i sprężynę powrotną wewnątrz cylindra.
Więcej części zamiennych z tej kategorii Sprzęgło / części montażowe
- Średnica otworu 1 [mm]: 15,6
- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z czujnikiem
- Ciężar [kg]: 0,19
- dla numeru producenta: KG15065.4.18
- Materiał: Aluminium
- Wymiar gwintu: 10 x 1
- Średnica otworu [mm]: 19,05
- Rozstaw śrub mocujących [mm]: 50
- Strona zabudowy: z przodu
- Średnica [mm]: 15,87
- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z czujnikiem
- Ciężar [kg]: 0,19
- Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a
- Wymiar gwintu: plug-in connect.sys.
- Średnica [mm]: 19,05
- Ciężar [kg]: 0,55
- Materiał: Żeliwo
- Wymiar gwintu wyjście: 1x M12x1.0
- Rozstaw trzpieni mocujących [mm]: 35
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Średnica [mm]: 15,87
- Rozstaw osi [mm]: 35
- Materiał: Żeliwo
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Wymiar gwintu wyjście: 1x M12x1.0
- Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy (tylko DOT 4)
- Średnica otworu [mm]: 16
- Liczba połączeń: 4
- Ciężar [kg]: 0,132
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z czujnikiem
- uwzględnić informację serwisową
- Średnica wewnętrzna [mm]: 12,13
- Średnica [mm]: 33,74
- Materiał: Metal
- Ciężar [kg]: 0,55
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 15,87
- Materiał obudowy: Tworzywo sztuczne
- Rozstaw śrub mocujących [mm]: 56
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Średnica tłoka [mm]: 15,87
- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Średnica otworu [mm]: 15,87
- Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a
- dla numeru artykułu: 2199
- Średnica tłoka cylindra [mm]: 32, 15,87
- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze złączem kablowym
- Wymiar gwintu wyjście: Plug-In
- Średnica [mm]: 19,05
- Rozstaw śrub mocujących [mm]: 50
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Materiał: Aluminium
- Strona zabudowy: z przodu
- Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
- Średnica otworu 1 [mm]: 19
- Suw [mm]: 25
- Ciężar [kg]: 0,286
- Średnica otworu [mm]: 15,87
- Wymiar gwintu: plug-in connect.sys.
- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z czujnikiem
- Strona zabudowy: z przodu
- Średnica [mm]: 15,9
- System hamulcowy: FTE
- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z czujnikiem
- Sposób montażu: Złącze wtykowe
- Ciężar [kg]: 0,18
- Średnica [mm]: 19
- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Rozstaw trzpieni mocujących [mm]: 62
- Ciężar [kg]: 0,2
- Sposób montażu: Złącze wtykowe
- Średnica [mm]: 19,05
- Rozstaw osi [mm]: 82
- Wymiar gwintu: ø 12,5
- Wymiar gwintu wyjście: Plug-In
- Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Strona zabudowy: z przodu