Wtryski do samochodu diesel i benzyna
Pompowtryski diesel i benzyna w naszym sklepie online
Ze względu na prawne wytyczne w zakresie emisji spalin, silniki benzynowe które były powszechne pod koniec lat 80., zostały w samochodach osobowych zastąpione silnikami z układem wtryskowym. W przeciwieństwie do silnika benzynowego, w którym możliwość wpływu na proces tworzenia się mieszanki jest rzadko spotykane, mieszanka paliwa z powietrzem w świeżym gazie kontrolowane są w silnikach z systemem wtrysku paliwa stosunkowo precyzyjnie.
FunkcjonalnośćSilniki samochodowe dzielimy na silniki benzynowe (na benzynę) oraz silniki diesla. W przeciwieństwie do silników benzynowych, w których paliwo zazwyczaj dostaje się do układu dolotowego albo przed zaworem dolotowym silnika za pomocą wtryskiwaczy pompy wtryskowej, w silniku diesla (diesel) dopływ paliwa odbywa się niemal zawsze bezpośrednio do komory spalania, lub do przedsionka. Bezpośredni wtrysk paliwa w silnikach benzynowych został opracowany i wprowadzony do komór spalania w ciągu zaledwie ostatnich dwóch dekad. Jego wadą jest duże obciążanie wtryskiwaczy paliwa przez ciepło. Każdy cylinder posiada swój własny bezpośredni wtrysk wtryskiwacza paliwa, który połączony jest z centralną pompą wtrysku za pomocą przewodu paliwowego.
Napęd z pompowtryskiwaczemW celu osiągnięcia jednolitej ilości wtryskiwanego paliwa, wszystkie przewody od pompy do wtryskiwaczy muszą być identycznej długości, ponieważ w przeciwnym wypadku mogłyby pojawić się nieduże różnice w ciśnieniu, które jednak mają wielki wpływ na emisje. Problem ten został rozwiązany przez skonstruowanie układu pompowtryskiwaczy do silników diesla. W tym przypadku, na każdym cylindrze oddzielnej pompy wtryskowej, która bezpośrednio wytwarza ciśnienie i wysyła je dalej do wtryskiwaczy.
Układ Common RailW układzie common rail ciśnienie generowane jest we wspólnym pojemniku i wstrzykiwane jest przy użyciu zaworów wtryskowych do rury, która jest wspólna dla wszystkich cylindrów.
Jeżeli potrzebujesz zaworu wtryskiwacza, wtryskiwacza albo pompy wtryskowej do swojego pojazdu to możesz zamówić je w naszym sklepie internetowym po bardzo korzystnej cenie.
Więcej części zamiennych z tej kategorii Silnik
- Rodzaj paliwa: olej napędowy
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
- Numer artykułu zalecanego dodatku: A2C59516873, 2802002039180
- Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
- Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)
- Ograniczenia producenta: TOYOTA
- dla numeru OE: 23670-29116
- Jakość: OE specification
- Tryb pracy: sterowanie elektryczne
- Masa [g]: 600
- Ciężar brutto [g]: 800
- artykuł alternatywny: -
- Statyczny przepływ przy 3 barach, czynnik n-heptan [g/min]: 261,1
- Opór [Ohm]: 12
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Rodzaj paliwa: olej napędowy
- Numer artykułu zalecanego dodatku: X11-800-001-002Z, X11-800-002-002Z
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
- Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
- Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- System tworzenia mieszanki paliwowej: Common Rail (CR)
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- System tworzenia mieszanki paliwowej: Common Rail (CR)
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
- Statyczny przepływ przy 3 barach, czynnik n-heptan [g/min]: 192,9
- Opór [Ohm]: 12
- Rodzaj paliwa: benzyna
- System tworzenia mieszanki paliwowej: Wtrysk bezpośredni
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Ograniczenia producenta: Citroen; Fiat; Ford;
- dla numeru OE: 6C1Q-9K546-AC
- Jakość: OE specification
- Tryb pracy: sterowanie elektryczne
- Masa [g]: 560
- Ciężar brutto [g]: 760
- artykuł alternatywny: -
- Dysza wtryskowa: Standardowa końcówka wtrysku czopikowa
- Rodzaj paliwa: olej napędowy
- Statyczny przepływ przy 3 barach, czynnik n-heptan [g/min]: 141,2
- Opór [Ohm]: 14,5
- Rodzaj paliwa: benzyna
- System tworzenia mieszanki paliwowej: Common Rail (CR)
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
- Statyczny przepływ przy 3 barach, czynnik n-heptan [g/min]: 374,2
- Opór [Ohm]: 12
- Rodzaj paliwa: benzyna