Moduł zapłonowy / sterownik do samochodu
Sterownik zapłonu w naszym sklepie online
Cewka transformatorowa to cewka zapłonowa, w której liczne cewki zapłonowe tworzą jedność, często określa się ją jako "szyna" co opisuje ich obudowę. Kompaktowe cewki transformatorowe mogą zostać podłączone do wydłużonego komponentu bezpośrednio nad świecami zapłonowymi. W tym wypadku świeca zapłonowa zintegrowana jest w taki moduł zapłonowy w sposób równy. Większość cewek transformatorowych tego typu zaprojektowano w ten sposób, że na każdy cylinder przypisana jest jedna cewka zapłonowa.
Ważna część całkowicie elektronicznego układu zapłonowegoW niektórych układach zapłonowych możliwe jest zastosowanie oddzielnych układów albo zwojów transformatora. Jednak nawet w przypadku cewki transformatorowej, każda zintegrowana cewka zapłonowa pozostaje niezależna funkcjonalnie. Zaletą cewki transformatorowej jest to, że wymagana jest znacznie mniejsza ilość kabli łączących, ponieważ wystarczy kompaktowe połączenie wtykowe. Tym samym, komora silnika wygląda na o wiele czystszą i uporządkowaną.
Zastosowanie cewki transformatorowejCewki transformatorowe stosuje się w wielu trzy i czterocylindrowych silnikach w użyciu, jednak, są one również czasem stosowane w większych silnikach. Zasada działania cewek zapłonowych nie zostaje zmienione przy podłączeniu ich do cewki transformatorowej w układzie indywidualnym. W obu przypadkach stosowana jest cewka z iskrowym generatorem wysokiego napięcia, w którym iskra przechodzi obecnie w większości całkowicie elektronicznych układów zapłonowych do świec zapłonowych. Jeśli zastosowano moduł zapłonowy, każdym przypadku posiada on cewkę na każdym cylindrze i działa niezależnie od innych zintegrowanych cewek zapłonowych.
Nasz sklep internetowy oferuje szeroki wybór tego typu komponentów o wysokiej jakości, różnych typów, o różnych wzorach i systemach działania. Odpowiednią cewkę transformatorową możesz łatwo znaleźć również w oparciu o dane pojazdu, które możesz wybrać w górnym pasku w naszych sklepach. Dostarczamy cewki transformatorowe o różnych kształtach i do prawie wszystkich rodzajów układów zapłonowych, w których stosowana jest ta część zamienna. Posiadamy również wskaźniki (zapłonu), systemy ssące i rezystory szeregowe, które pasują również do Twojego układu żarzenia.
Więcej części zamiennych z tej kategorii Silnik
- Liczba zestyków: 7
- Układ zapłonowy cewkowy: Tranzystorowy układ zapłonowy (TZ)
- Sposób montażu: przykręcany
- Napięcie [V]: 12
- Liczba zestyków: 7
- Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
- Liczba zestyków: 7
- Ciężar [kg]: 0,045
- informacja uzupełniająca: Oryginalna jakożż VEMO
- Szerokość opakowania [cm]: 4
- Wysokość opakowania [cm]: 6,7
- Głębokość opakowania [cm]: 6,8
- Ograniczenia producenta: Bosch
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z płytą mocującą
- Napięcie [V]: 12
- Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
- Ograniczenia producenta: OE BOSCH
- Wersja: Pick up
- Liczba połączeń: 6
- nie dla numeru silnika: XU 10 J2 und DKZ Kat, XU 9 JAZ und XU 9 ZJ
- Napięcie znamionowe [V]: 12
- Liczba zestyków: 5
- Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
- Cewka zapłonowa: Z końcowym stopniem
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba połączeń: 5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze smarem
- Ciężar [kg]: 0,101
- dla numeru OE: 6 159 437
- Sposób montażu: przykręcany
- Napięcie [V]: 12
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
- Liczba zestyków: 7
- Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
- Układ zapłonowy cewkowy: Tranzystorowy układ zapłonowy (TZ)
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez cewki
- Napięcie znamionowe [V]: 12
- Liczba zestyków: 7
- Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
- Cewka zapłonowa: Z korpusem z radiatorem