Czujnik położenia wału korbowego do samochodu
Czujnik obrotów wału korbowego w naszym sklepie online
Impulsator składa się z obudowanej cewki elektrycznej z żelaznym jądrem. W cewce indukcyjnej wytwarza się pole magnetyczne na żelaznym jądrze. Obrót koła przyrostowego prowadzi do ciągłych zmian pola magnetycznego w cewce. Prąd stały indukuje się, a jego ilość zależy od szybkości i szczeliny powietrznej między koderem i kołem przyrostowym, Fala napięcia jest bardzo istotna przy sterowaniu wielu jednostek silnikowych, szczególnie przy włączaniu zapłonu indukcyjnego i rozrządzie silnika. Dodatkowo, konstrukcyjnie podobne kodery są używane w automatycznych skrzyniach biegów i systemie ABS.
Jaka jest funkcja tej części zamiennejImpulsator jest niezbędny przy włączaniu zapłonu indukcyjnego. W jednostkach sterujących włączania zapłonu indukcyjnego różnej konstrukcji, przycisków też koła zamachowego lub zębatki, które posiadają zerowe wykrywanie, w formie scalonej pary ząbków lub luki między dwoma zębami. Inne konstrukcje stosują magnes stał, który jest umieszczony na ząbku, tak, że indukuje większe napięcie. Odpalanie odbywa się przez liczenie impulsów i wykrywanie częstotliwości Po określeniu wartości, następuje wyzwolenie procesu wtrysku i odpalenie.
Jak znaleźć odpowiedni impulsatorW celu znalezienia najodpowiedniejszej części zamiennej do Twojego samochodu, powinieneś zwrócić się do numeru typu klucza Twojego pojazdu. Zobacz, który impulsator odpowiada Twojemu pojazdowi. Numer klucza typu możesz znaleźć w dowodzie rejestracyjnym albo w świadectwie zatwierdzenia (w części 1). W naszym katalogu dajemy również możliwość zakupu odpowiadających akcesoriów i wszystkich komponentów układu zapłonowego. Zależnie od konstrukcji impulsatora, możliwa jest również oddzielna wymiana cewki rdzenia żelaznego lub magnesu stałego. W czujniku magneto indukcyjnym uszkodzenia mogą pojawić się powodu zużycia lub wad materiałów. Te z kolei na ogół prowadzą do całkowitego uszkodzenia zapłonu, a tym samym silnika. W naszym sklepie internetowym znaleźć możesz szeroką gamę czujników indukcyjnych różnej konstrukcji i innych części zamiennych do układu zapłonowego, takich jak świeca żarowa, świeca zapłonowa lub cewka zapłonowa.
Więcej części zamiennych z tej kategorii Silnik
- Kształt obudowy wtyczki: owalny
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez przewodu, z pierścieniem uszczelniającym
- Liczba zestyków: 2
- wymagana liczba: 1
- Średnica otworu [mm]: 7
- Napięcie [V]: 12
- Liczba połączeń: 2
- Opór [Ohm]: 290
- Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny
- Napięcie znamionowe [V]: 12
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez przewodu
- Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny
- Liczba zestyków: 2
- Napięcie [V]: 12
- Kształt obudowy wtyczki: okrągły
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez przewodu
- Opór [Ohm]: 700
- Długość przewodu [mm]: 585
- Liczba otworów do mocowania: 1
- Kształt obudowy wtyczki: owalny
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z przewodem, dla wału korbowego
- Głębokość zabudowy [mm]: 24
- Napięcie robocze [V]: 12
- Liczba zestyków: 3
- Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny
- Liczba zestyków: 2
- Napięcie [V]: 12
- Kształt obudowy wtyczki: ustawiony pod kątem
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez przewodu
- Opór [Ohm]: 400
- Ciężar [kg]: 0,03
- Długość czujnika pomiarowego [mm]: 37,5
- Strona zabudowy: od strony koła zamachowego
- Długość czujnika pomiarowego [mm]: 40
- Liczba otworów do mocowania: 1
- Kształt obudowy wtyczki: Wersja D
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez przewodu
- Napięcie znamionowe [V]: 12
- Liczba zestyków: 2
- Tryb pracy: elektryczny
- Liczba połączeń: 3
- Długość [mm]: 53
- Szerokość [mm]: 48,0
- Głębokość zabudowy [mm]: 8,9
- Liczba połączeń: 3
- Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny
- Napięcie [V]: 12
- Kształt obudowy wtyczki: Wersja D
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z przewodem
- Opór [Ohm]: 900
- Ciężar [kg]: 0,06
- Liczba połączeń: 3
- Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a
- Napięcie [V]: 12
- Kształt obudowy wtyczki: Wersja D
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez przewodu, z pierścieniem uszczelniającym
- Długość przewodu [mm]: 400
- Długość [mm]: 435
- wymagana liczba: 1
- Opór [Ohm]: 900
- Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny
- Liczba zestyków: 3
- Napięcie znamionowe [V]: 12
- Głębokość zabudowy [mm]: 36
- Kształt obudowy wtyczki: owalny
- Długość czujnika pomiarowego [mm]: 33
- Liczba styków diagnostycznych (pinów): 3
- Liczba otworów do mocowania: 1
- Kształt obudowy wtyczki: Wersja D
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez przewodu, dla wału korbowego
- Głębokość zabudowy [mm]: 33
- Napięcie robocze [V]: 12
- Liczba zestyków: 3
- Kształt obudowy wtyczki: Wersja D
- Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez przewodu, ze śrubą
- Głębokość zabudowy [mm]: 20
- Napięcie znamionowe [V]: 12