Pompa paliwa do samochodu benzyna i diesel
Moduł pompy paliwa benzyna i diesel w naszym sklepie online
Pompa paliwowa odgrywa rolę konieczną do pracy pojazdu, do odprowadzenie potrzebnej ilości paliwa ze zbiornika paliwa do wtryskiwaczy, pomp wtryskowych i dysz. W starszych pojazdach, pompa paliwowa odpowiada za ustanowienie połączenie między zbiornikiem i gaźnikiem (gaźnikami). W silnikach samolotów, tworzy ona połączenie z zastosowanymi tutaj silnikami odrzutowymi. Główną zasadą działania pompy paliwowej jest zapewnienie, żeby paliwo dostarczane było pod odpowiednim ciśnieniem. Rozróżnia się pompy dynamiczne działające na zasadzie peryferyjnej lub kanałowej oraz pompy tłokowe i rotacyjne, na zasadzie gerotorowej, biegów lub z wirującymi łopatkami.
Niezbędne do prawidłowego działania silnikaW starszych silnikach diesla i jednostkach diesel common rail pierwszej generacji potrzebujesz elektrycznie napędzanej pompy tłokowej i rotacyjnej, znajdującej się w zbiorniku paliwa. We współczesnych pompach paliwowych, przez którego napęd elektryczny przepływa paliwo i zapewnia optymalne smarowanie funkcjonalnych części elektrycznych. Pompy paliwowe odpowiadają za dostawę i tłoczenie benzyny lub tłoczenie oleju napędowego.
Zamów odpowiednią pompęNasz sklep internetowy oferuje szeroką gamę pomp paliwowych, których pojemność współgra z zaopatrzaniem Twojego silnika samochodu i budową zbiorników. Dobór i zamawianie pompy paliwowej, zależy od marki i modelu samochodu, a także od jego roku produkcji. Przy podawaniu numeru KBA z dokumentu rejestracyjnego podczas składania zamówienia nie ma żadnego ryzyka. W katalogu naszej strony internetowej możesz znaleźć również części zamienne do pompy paliwa, szczególnie do obecnie najszerzej używanej rzędowej pompy tłokowej i rotacyjnej z pompkami łopatkowymi. Powszechnie stosowane są pompy o wydajności od 80 do 250 litrów na godzinę, operujące przy ciśnieniu roboczym od 3 do 7 barów i o napięciu roboczym wynoszącym 6, 12 lub 24 wolt i ciśnieniu układu od 0,1 do 1,0 bara.
Więcej części zamiennych z tej kategorii Układ paliwowy
- Tryb pracy: elektryczny
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Ciśnienie [bar] do: 0,4
- Napięcie [V]: 12
- Liczba połączeń: 2
- Średnica [mm]: 38
- Natężenie prądu do [A]: 2
- Ciśnienie [bar] od: 0,3
- Od ciśnienia [psi]: 3,2
- Do ciśnienia [psi]: 5,5
- Długość całkowita [mm]: 133,5
- średnica 1 [mm]: 8
- średnica 2 [mm]: 8
- Tryb pracy: elektryczny
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem, z czujnikiem poziomu paliwa
- Liczba zestyków: 4
- Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
- Grubość [mm]: 2
- Średnica wewnętrzna [mm]: 31
- Materiał: FKM (kauczuk fluorokarbonowy)
- Kształt: Oring
- Ciężar [kg]: 0,0008
- Średnica [mm]: 35
- Tryb pracy: elektryczny
- Strona zabudowy: Przewód paliwowy
- Kształt dopasowania: Uniwersalny
- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 95
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Ciśnienie robocze [bar]: 3
- Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa
- Napięcie [V]: 12
- Ciężar [kg]: 0,32
- Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (MPI)
- Średnica [mm]: 38
- Długość [mm]: 67, 113
- Liczba otworów wlotowych/wylotowych: 1/1
- średnica 2 [mm]: 8
- średnica 1 [mm]: 10
- Grubość [mm]: 0,35
- Długość [mm]: 155
- dla numeru OE: 038145209N, 038145209P, 038145209Q
- Szerokość [mm]: 110
- Tryb pracy: elektryczny
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Ciśnienie robocze [bar]: 3,8
- Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa
- Napięcie [V]: 12
- Długość [mm]: 185
- Wysokość [mm]: 60
- Tryb pracy: elektryczny
- Ciśnienie [bar]: 3
- Liczba połączeń: 4
- Wydatek [l/h]: 80, 135
- Ciężar [kg]: 1,21
- Liczba zestyków: 4
- Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa
- nie dla numeru OE: 038 145 209 A
- dla numeru OE: 038 145 209 N, 038 145 209 P, 038 145 209 Q
- Numer taryfy materiału: 8409999990
- Tryb pracy: elektryczny
- Rodzaj paliwa: olej napędowy
- Ciśnienie [bar]: 4, 5
- Napięcie [V]: 12
- Natężenie prądu [A]: 4,8
- Napięcie robocze [V]: 12
- Długość całkowita [mm]: 199,5
- Ciężar [kg]: 0,015
- Wymiar gwintu: M6 x 1
- Szerokość [mm]: 19
- Wysokość [mm]: 15
- Kształt: sześciokątny
- Średnica [mm]: 8
- Materiał: Guma
- Masa [g]: 85
- Forma króćca przyłączeniowego (wejście): prosty
- Forma króćca przyłączeniowego (wyjście): ustawiony pod kątem
- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 130
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Ciśnienie robocze [bar]: 4
- Strona zabudowy: Przewód paliwowy
- Napięcie [V]: 12
- Ciężar [kg]: 0,78
- Średnica [mm]: 52
- Długość [mm]: 124, 182
- Liczba otworów wlotowych/wylotowych: 1/1
- średnica 1 [mm]: 8
- średnica 2 [mm]: 12
- Szerokość [mm]: 19
- Wymiar gwintu: M 6 x 1
- Wysokość 1 [mm]: 40
- Wysokość 2 [mm]: 15
- Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe